Wednesday, August 18, 2010

ANWAR KUASA PUKAU DAN PENUNDUK : DIGUNAKAN BAGI LIWAT DAN SODOMI

Anwar guna kaedah pukau perdaya mangsa liwat ?


Menurut laporan akhbar harian Metro hasrat seorang pemuda untuk menunaikan solat Subuh secara berjemaah buat pertama kali dalam hidupnya sempena menyambut Ramadan telah bertukarmenjadi tragedi apabila dia dipercayai dipukau sebelum diliwat dan ditinggalkan berbogel dalam sebuah masjid di Sentul, berhampiran Kuala Lumpur.

Mangsa dikatakan berusia awal 20-an dan kejadian berlaku selepas beliau selesai menikmati juadah bersahur dan terlelap seketika dalam masjid berkenaan sementara menunggu masuk waktu Subuh.

Dalam kejadian yang dikatakan berlaku jam 5.30 pagi itu, seorang lelaki berusia 39 tahun yang tidak dikenali mangsa masuk ke dalam masjid menyebabkan dia terkejut sebelum terjaga.
Namun, mangsa cuba melelapkan mata semula selepas suspek mendakwa mahu menunggu jemaah lain untuk mengerjakan solat Subuh secara berjemaah.

Namun kesempatan itu digunakan suspek untuk memukau remaja tersebut sebelum lelaki terbabit menanggalkan pakaian dipakai mangsa.

“Suspek kemudian mengambil kesempatan itu untuk memuaskan nafsunya dengan meliwat mangsa. “Lebih malang, sebelum suspek melarikan diri, dia turut menyembunyikan pakaian mangsa,” kata seorang saksi kejadian.

Kaau kita bandingkan dengan kes liwat Saiful Bukhari, modus operandi lelaki tersebut dengan perilaku Anwar ibrahim tidak banyak berubah, kalau lelaki tersebut mengunakan ilmu pukaunya sehingga mangsa pun terikut arahan lelaki tersebut.

Bagaimana dengan Saiful Bukhari, adakah beliau alami nasib seperti remaja malang di dalam kes di atas? Harus kita sedari retorik Anwar bila berbicara pun mampu memukau manusia yang berada disekelilingnya, kalau tidak masakah orang akan terpesona dengan retorik ucapannya. Agaknya sebab itulah Sukma Darmawan, Azizan, Rashid dan Saiful Bukhari pun terperangkap dengan tipudaya Anwar.

Mungkin itu kelebihan anugerah kepada spesis Gay di atas muka bumi ini, mereka biasanya mempunyai kemahiran berkomunikasi yang cukup hebat serta penampilan yang gah dan mantap. Buktinya kita boleh melihat kehebatan personaliti Kamal Atarturk, Ricky Martin dan beberapa tokoh gay Antarabangsa.

Bagaimana agaknya sekiranya kita katakan remaja yang diliwat di dalam masjid di Sentul juga sebenarnya adalah konspirasi pihak tertentu, tentu aneh bukan. Namun kenapa dalam kes liwat Saiful Bukhari, penyokong fanatik Anwar sanggup menghina Saiful dan bukan mendesak Anwar menafikan perkara tersebut.

Sehingga kini Anwar tidak pernah menafikan secara terbuka penglibatannya apa lagi bersumpah, yang dia lakukan hanya menuduh pihak lain berkonspirasi untuk menjatuhkannya. Mereka sanggup mengatakan adalah mustahil remaja sekuat Saiful gagal melawan Anwar yang jauh lebih tua darinya, namun berdasarkan kes di Sentul tentu kita boleh persolkan kenapa beliau mengikut sahaja kehendak nafsu lelaki tersebut.

Sumber : TomYamPokTeh

Petikan Dari Artikel : AnwarPembohong

Mamu teringat dengan beberapa dakwaan bekas pimpinan PKR rapat bersama Anwar Ibrahim. Pertemuan mamu ketika itu bersama mereka hanyalah atas dasar kawan walaupun mereka menyedari mamu tidap pernah menyokong Anwar.

Mamu pernah bangkitkan persoalan mengapa tidak pernah sesiapa yang berani mempersoalkan dan marah tindakan Anwar secara berdepan. Jawap bekas pemimpin ini sambil tersenyum tawar "Bukan sekali dua cuba nak bertojai(bertengkar) dengan pak shiekh dah banyak kali,tapi bila kami pi dok depan dia mulut jadi kelu dah macam kena zip pulak,kadang kadang terkedu" ujarnya.

Teman mamu bersambung lagi " bukan aku sorang cuba nak lawan cakap dengan pak shiekh,ramai yang macam tu,tapi semua jadi benda yang sama. Hang tau tak kalau pak shiekh jumpa hang dia urut belakang sambil sentuh kulit hang lepas tu tiba tiba hang rasa longlai,sekupang pun tak guna dah ,semua jadi terlupa"

Perkara ini bukan seorang atau dua,tapi ramai menyatakan perkara yang sama. Orang politik selalunya ada bomoh yang digaji untuk menaikkan aura dan digunakan untuk penunduk orang.

Teringat dengan cerita kawan mamu,dahulunya Anwar cukup gemar berkunjung ke sebuah rumah bomoh dipinggir Sungai Perak.Bomoh tu cukup hebat dalam ilmu tenaga batin.Kawan mamu agak rapat dengan teman lama Anwar Ibrahim.Menurut beliau,disanalah Anwar mendapatkan ilmu pasak bumi dan ilmu kuatkan 'adik' kecilnya.Barangkali Anwar kesana untuk upgradekan kuasa kuda agar lebih power dan mantap.

Sebenarnya ilmu bomoh mamu tak berapa percaya sangat,tetapi memandangkan sudah berpuluh orang menceritakan perkara yang lebih kurang sama barangkali ada kebenaranya.

Kaitan kes liwat Anwar dengan Saiful,kebarangkalian Anwar mengunakan ilmu penunduk cukup kuat juga.Walaupun susah untuk dibuktikan,tetapi memandangkan perbezaan umur yang cukup jauh diantara Saiful dan Anwar banyak menimbulkan persoalan .Mengapa seorang anak muda tidak lawan untuk menyelamatkan diri daripada diliwat.Sedangkan Anwar sudah mencecah 60an.Persoalan inilah yang sering dibangkitkan oleh semua orang dengan penuh kemuskilan.

Kebarangkalian kaedah yang sama digunakan Anwar untuk menundukkan mangsanya apabila bersentuhan kulit.Mangsa menjadi kaku dan hanya mampu menurut perintah.

Jika disuruh menongeng maka tonggenglah orang itu,jika disuruh tanggalkan baju dan seluar maka diturutnya.Perkara ini sudah pasti berlaku keatas mangsa liwat yang dilaporkan oleh Harian Metro.

Tetapi itulah nasib seorang peliwat.Nasihat pakailah topi keledar semasa menunggang diabaikan. Natijahnya hanya tuhan saja yang tahu.

Mengenai kes liwat Anwar.Pasukan peguam tangguh dilihat terkial kial untuk menghancurkan kredibiliti pasukan pendakwaraya hinggakan apa saja yang lalu didepan mata dituduh asalkan tembakan rambang diharap mengena.

Perbicaraan berjaya ditangguhkan lagi oleh barisan peguam tangguh Anwar yang tidak berani berdepan dengan doktor yang menjadi saksi didalam kes ini.Kerana mamu difahamkan didalam pasukan peguam Anwar sudah menyedari peluang untuk terlepas daripada kes ini adalah cukup tipis kerana bukti cukup kuat yang ada pada pihak pendakwaraya.

Maka mereka cuba mencari seberapa banyak helah untuk mengelakkan dari dibicarakan.Tangguh adalah jalan yang terakhir untuk meneruskan survival politik pembohong nombor satu negara.

Akhir kata "MAJULAH KARIPAP UNTUK NEGARA"

p/s Ini Kisah Benar! dengar cerita anak Latifah Koya pun pernah digoda oleh Pak Shiekh

Sumber : AnwarPembohong

1 comment:

Anonymous said...

Betul, memang betul 200%..!!! Tepat pada sasarannya!!
Saya kenal rapat...rapat sangat2 dengan Saiful dan semua ahli keluarganya. Memang bila saya tanya Saiful kenapa tak ko terajang jer org tua tuh? Dia kata nak terajang macamana, bila dia sentuh jer saya terus jadik lembik, takut dan tak berdaya nak lawan. Rasa macam badan kena peluk, tak boleh lepas.
Ini kali pertama saya baca dalam blog, ada bloggers yg dapat meneka dengan tepat kenapa Saiful tak mampu melawan sipeliwat tua tuh.
Kalau tak kerana bicara dalam kamera kemarin, harus keluar cerita nih.
Apa? Nak menafikan mainan ilmu hitam dan pukau?? Tu, siap bawak 3 ekor bomoh tuh, takder cover2 lagi, terang2 punya, tak pulak penyokong2 dia kata amalan SYIRIK?? Mana dia ularmak PAS?? Amalan ilmu hitam dia boleh ajer, sebab diorang dah kompom syurga oleh n.ajis.
Dasar pondan, mana berani nak berentap face to face...konon cari jalan damai, dalam diam susun strategi nak perabih orang yg dia takut....ikut jalan belakang!
SS

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.