Friday, August 13, 2010

KRISTIAN BERMAHARAJA LELA DI BANDAR SHAH ALAM KAWASAN MELAYU ISLAM

Sumber : Darul Ehsan Today

Bandar Shah Alam Jadi Pusat Kristian....???

Aku tak kisah kalau event ni dibuat di damansara, petaling jaya, subang jaya atau kat kepong, tetapi event ini dibuat di kawasan yang majoriti 80 peratus penduduknya beragama islam, tempatnya pulak di shah alam convention centre (sacc).

Soalnya sekarang ni macam mana pihak pengurusan sacc boleh benarkan satu event agama kristian yang besar boleh dibuat dikawasan yang majoritinya penduduk islam, sudah lah di buat dikawasan melayu, event tu pulak berlansung dalam bulan puasa. ni sape punya idea ni? kenapa event tu tak dibuat di kawasan yang majoriti penduduknya beragama kristian aku tak kisah, macam kalau dia buat kat pj atau kat subang dah memang tempat tu melayu tak ramai, tetapi kenapa di shah alam, berapa ramai sangat penganut agama kristian di shah alam ni sampai event tu kena buat kat shah alam?

Ok mungkin pihak penganjur kata dewan sacc besar, apa kat area pj dan subang jaya tak ada dewan besar ke? kat klang pun ada dewan besar tempat anwar selalu buat ceramah iaitu dewan hokkien, kenapa tak buat kat sana? korang baca betul-betul tulisan dalam poter tu, 'come, experiance and joint us' ayat tu dia mengajak sape? kalau bukan ada agenda tersembunyi buat apa dia pakai ayat macam tu. dalam laman web dia pun dia buat jemputan dalam bahasa melayu, kenapa? untuk mengajak orang melayu menyertai mereka? agaknya mungkin dah ramai kut orang melayu dah murtad kat shah alam ni tu pasal la dia buat event tu kat shah alam, . hasan ali, khalid samad dan yakop sapari kau buat ape? takan tengok je kut...

Entah la, korang nilai kan lah sendiri....

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.