Tuesday, August 24, 2010

ANCAMAN NEGARA : KELUARGA PUAKA

Posting Asal : KELUARGA PUAKA !


Makin melampau makin kurang ajar. hari ni dalam utusan dipaparkan gambar indon pijak bendera malaysia, siap buang najis sekali. puncanya kerana 3 rakyat indon ditahan pihak berkuasa malaysia.

Sikap biadap segelintir rakyat indon ini banyak dipengaruhi oleh kempen menanam kebencian yang dilakukan oleh satu keluarga politik bernama anwar ibrahim. Dorang sanggup pijak bendera malaysia pasal ini keluarga anwar anak beranak boleh perlekehkan negara ikut suka hati kepala dia je !

Berita : Malaysia Kini

tu sebab kaduk indon ni sanggup naik junjung ! pernah tak korang dengar pemimpin pembangkang indon burukkan negaranya sendiri kat malaysia ? tak pernah tapi si puaka anwar banyak kali buat !


Memang ia adalah berlainan isu, tapi siapa rakyat malaysia yang paling kuat cucuk kebencian rakyat indon terhadap pemerintahan malaysia ?

anwar berkali-kali merosakkan imej negara. apa juga cara dia kasi basuh otak rakyat indon agar benci dengan kerajaan malaysia.

4 ogos lepas, anak dia yang tak sedar diri nurul izah pertikai dasar DEB dan sistem pertahanan negara. ini dua beranak memang petualang bangsa, tak sedar dek untung dan memang manusia paling dahsyat sanggup melanyak negara sendiri demi kepentingan politik sempit. KLIK SINI

NURUL IZAH DAN ANWAR !

Kalau dah tak suka sangat dengan negara malaysia, pergi berambos la ! brengset ! kami sanggup untuk berbeza pendapat dalam politik, itu perkara biasa. tetapi kalau dah sampai caci dan maki hamun negara sendiri di tempat orang, adalah baik korang satu keluarga berambos dari malaysia la !

Sah korang anak beranak keturunan PUAKA!

Sumber : GAP

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.