Tuesday, August 24, 2010

SURAU DISIMBAH CAT MERAH DAN ARAK : KAUM CINA MEMULAKAN GENDANG API PERKAUMAN

MELAYU BERWASPADA! CINA SUDAH MEMULAKAN GENDANG API PERKAUMAN... CAT MERAH DAN ARAK SINONIM DENGAN KEGANASAN PERKAUMAN KAUM CINA...

Sebuah surau baru di Taman Impian Pulai Impian, Temiang, Seremban telah disimbah dengan cat merah awal pagi ini.

Cat merah itu disimbah pada bahagian belakang surau tersebut.Kejadian itu disedari oleh jawatankuasa surau tersebut pagi ini dan kemudiannya membuat laporan polis







Menurutnya lagi, di satu bahagian surau tersebut, polis menemui pecahan kaca yang dipercayai pecahan botol arak, atas tanah dekat tingkap surau tersebut.

Berdasarkan bekas di kaca tingkap, katanya, polis percaya botol arak itu dibaling ke arah tingkap tersebut. Bagaimanapun, katanya, kaca tingkap itu tidak pecah tetapi sebaliknya botol yang dibaling itu yang pecah.

Sumber : Malaysia Kini

PERHATIKAN DRAMA OLEH KAUM CINA




Terbujur kaku seorang pekerja UMNO bernama Kasim bin Omar yang telah dibunuh dengan kejam oleh orang Cina dari Parti Buruh pada 24 April - Saat bermulanya tercetus api perkauman oleh KAUM CINA.

Allahyarham juga telah disimbah mukanya dengan cat merah. Pemimpin UMNO mengkebumikan beliau secara senyap-senyap kerana bimbang berlaku rusuhan kaum. Namun demikian Rusuhan tetap berlaku pada 13 Mei 1969 apabila Parti DAP dan Gerakan menang dan keterlaluan menghina Melayu.

Hari ini Sebuah Surau di simbah dengan CAT MERAH pula di Seremban. Angkara siapa cat Merah ini? Siapa yang cukup gemar dengan Cat Merah? Takkanlah Surau berkenaan Meminjam dari Along dan bila tak dapat di bayar lalu di simbah dengan Cat Merah pula?

SEBAGAI LANGKAH BERJAGA-JAGA ...HATI-HATILAH KAUM MELAYU...
CINA BANGSA TIDAK BOLEH DIPERCAYAI...
.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.