Friday, September 7, 2012

AK PARTI (TURKI) TERHARU PAKATAN RAKYAT TERIMA KONSULTAN MEREKA

Penulis dah kata Pakatan Rakyat TERIMA DANA dan KONSULTAN DARI TURKI dengan berkiblatkan modus operanti AK PARTI yang memenangi Pilihanraya TURKI dengan menonjolkan Recep Tayyip Erdoğan sebagi REFORMIS luar biasa. Dalam KES MALAYSIA mereka mahu menonjolkan ANWAR IBRAHIM sabagai REFORMIS IDOLA... BACA ARTIKEL DANA TURKI
 
 CUBA BANDINGKAN SAMA TAK DENGAN DI BAWAH???

OPERASI PSY-WAR MEREKA BOLEH DIRUJUK DI SINI

Pakatan Rakyat dan pembangkang KECOH dan SIBUK mencanangkan BAS PKR di simbah CAT MERAH seperti di bawah.


REALITINYA ini hanya PSY-WAR yang dimainkan pembangkang dan PKR terutamanya untuk MEMPROMOSI KEMPEN dan JELAJAH mereka dengan menggunakan BAS dan LORI sebagaimana IDEA dari AK PARTI dan Recep Tayyip Erdoğa.

SEDAR ATAU TIDAK BETAPA MEWAHNYA PAKATAN RAKYAT DAN PKR TERUTAMANYA DALAM BERBELANJA HASIL "UNLIMITED FUND" YANG DIPEROLEHI


HEBAT BAS MEMANG MEWAH... CUBA TANYA APA YANG RAKYAT SELANGOR DAPAT DAN PERUBAHANSELEPAS MENUMBANGKAN BARISAN NASIONAL DAN MEMILIH PKR???

Fikir dan fikirkan haruskah kita MENGUNDI DAN MENYOKONG Kerajaan yang meletakkan PARTI POLITIK mendahului RAKYAT yang memilih mereka??? 

PARTI DAN PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT MAKIN MEWAH tapi RAKYAT yang mengundi mereka DIBEBANKAN MASALAH... Cukuplah JOM BERHENTI SOKONG dan MENGUNDI PEMBANGKANG... JOM TOLAK PAKATAN RAKYAT!

1 comment:

Prince Righty 1 said...

Salam Bro.
Satu perbezaan AK Parti dengan PKR. AK Parti buat kerja, dengar kata banyak pembaharuan yang terjadi di Turki, siap buat Wawasan 2023 (diorang panggil Hedef 2023) lagi. Tapi dalam kes PKR, macam tak ada usaha pun yang dia buat, buku jingga pun satu haprak pun tak terlaksana. Erdogan tak ada pun dengar2 cerita kes liwat, tapi Anwar al-Aboot ni ada pulak... Pembangkang negara lain buat kerja, siap bukak klinik sendiri, kedai sendiri... pembangkang Malaysia buat apa? Retorik je lebih... nak turunkan harga kereta katanya, tak ada pulak nak promote pengangkutan awam, nanti bila traffic jam salahkan kerajaan sedangkan highway dah besar nak mampus dah pun...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.