Tuesday, September 25, 2012

PARTI RASIS ANTI MELAYU ISLAM DAP MAHU TIADA LAGI MELAYU

Apa perlu lagi untuk rakyat melihat bukti dihadapan mata betapa sifat perkauman DAP melampaui tahap kotak pemikiran manusia yang waras.

Sikap racist dan chauvinist DAP yang mengamalkan politik ekstrim mustahil dapat dikikis sejak dari tahun 1969.

Read More, THE BASTARDS

Apa agenda sebenar mengubah bangsa Melayu kepada MALAYSIAN dan mengekalkan bangsa Cina dan India dalam kotak grafik seperti di atas.
Bukankah ini bukti paling kukuh provokasi dan politik ekstrim DAP 
 
Dulu semasa 13 Mei... CIna BABI guna penyapu untuk sapu dan halau orang Melayu... menyebabkan Cina BABI dapat hadiah parang panjang. Sekarang guna cara halus pulakdak pinggir, sisih dan lemahkan melayu... rasanya apa Cina BABI akan dapat nanti....

2 comments:

RexyRox said...

Itu la Melayu masih tak sedar. Aku cakap macam ini sebab aku bukan orang UMNO. Aku cuma nak ingatkan je. Aku pernah belajar kelas tambahan di tempat org cina. Sebelum kelas bermula, cikgu cina itu mesti kutuk2 kerajaan. Dia kutuk dalam bahasa inggeris. Aku tak heran sangat la sebab aku tak tahu tentang politik waktu itu. Lepas itu, ade sorg cina Singapore, dia ade kata dan dia akan cuba sedaya upaya takkan pergi ke Malaysia sebab bahaya macam2. Setahu aku ini sebab Guan Eng pernah kata Malaysia negara tak selamat dulu agaknye. Aku pernah berparti dan duduk dalam kumpulan org cina Singapore. Mula2 smue ok. Tiba2 dia kata melayu bla...bla..bla. Entah la aku pun tak tahu kenape..marah jangan cerita la..hahah takkan tak tahu dan tak kenal perangai org cina macam mana dan tak semua org cina tu jahat dan racist. Lantak la kalau rasa aku nak tipu ke atau reka cerita dan lagi satu yang paling jelas bila tengok facebook Ngeh Koo Ham. Dia cakap Saudara Chew was hoping to see change of government before he dies.So before he passed away he instructed Saudara Ho Fatt to help complete the unfinished work
Saudara Chew Kao Chee committed to the party.Tho not selected as a candidate he never bear a grudge but work tirelessly for the chosen candidate
We lose a very committed comrade.Bye comrade saudara Chew Kao Chee.May your wishes come true this coming GE.

Lepas tu, tengok ada cina komen dan kata kita mesti tukar kerajaan Malaysia cepat.

Anonymous said...

aku takut dengan komen ko ni... dahsyat betul... rasis betul ke cina ni??? depan kita ok je... bukan umno ke rasis dan ultra melayu?

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.