Wednesday, September 5, 2012

SELANGOR PUJA SElTAN ANWAR IBRAHIM YANG MAU RUKUN NEGARA LAIN UNTUK REPUBLIK MALAYA

Sultan aka "seItan" Anwar Ibrahim memang "otai". Malah Kerajaan Selangor lebih "hormat" dan "takut" Sultan aka "seItan" Anwar Ibrahim berbanding DYMM SULTAN SELANGOR. Malah Sultan aka "seItan" Anwar Ibrahim tak angkat tangan ikrar kerana ikrar itu mungkin tidak sesuai dengan REPUBLIK MALAYA impian dia selepas dapat jadi PM dan rampas Putrajaya nanti.

ATAS : Sultan aka "seItan" Anwar Ibrahim di raikan REPUBLIK SELANGOR

Nak jadi apa Pakatan Rakyat ni??? negara lain pun parti politik saling mempromosi dan "menjual" idea untuk memerintah negara TAPI di Malaysia ni "teruk" sungguh sampai tak hormat lambang "keramat" sesebuah negara seperti Bendera, Rukun Negara, Lagu Negaraku, Sultan dan bayak lagi. 

 ATAS : Apa sudah jadi??? Kerajaan Selangor PINGGIRKAN SULTAN

Mereka guna cara "kotor" dengan buat fitnah, sebar cerita bohong, kutuk dan caci maki pemimpin dan parti politik memerintah ada malah mereka melatih pengikut mereka agar "taksub" dan bersikap "militan" membenci kerajaan hinggakan semua benda di bangkang mereka walaupun jelas program itu baik untuk rakyat. 

Agama dan perkauman turut dijadikan bahan kempen hinggakan bibit keretakan dan keadaan saling mencurigai serta tidak puas hati dalam masyarakat wujud dan pastinya jika tidak dikawal mungkin membawa kepada berulangnya insiden TRAGEDI 13 MEI.

Kuasa dan hanya demi KUASA mereka sanggup buat dan gadaikan apa sahaja walaupun cara itu membawa kepada kehancuran negara... JOM TOLAK PAKATAN RAKYAT SEBELUM TERLAMBAT!



ATAS : SAH! Kerajaan Selangor PINGGIRKAN SULTAN

APA KATA Sultan aka "seItan" Anwar Ibrahim : “Tidak ada isu. Tapi, tak mengapa. Kita boleh minta Menteri Besar Selangor (Tan Sri Khalid Ibrahim) mengadap (Sultan Selangor). Tidak ada masalah,” - Anwar Ibrahim. (SUMBER)



BAWAH : Sultan aka "seItan" Anwar Ibrahim MAHU Rukun Negara lain hingga enggan angkat tangan LAFAZ ikrar Rukun Negara. (SUMBER)


Mungkin
Sultan aka "seltan" Anwar Ibrahim Mahu rukun negara ditukar seperti BERIKUT:

Ikrar mengandungi 5 prinsip rukunegara yang menghendaki semua rakyat Malaysia mesti pegang kepada lima prinsip:

1. Kepercayaan Kepada Tuhan
2. Kesetiaan Kepada Raja dan Negara
3. Keluhuran Perlembagaan
4. Kedaulatan Undang-undang
5. Kesopanan dan Kesusilaan
Kalau tidak setuju pada Rukunegara, ia bermakna Anwar mungkin berpegang kepada Rukundurjana mendokong 5 prinsip yang bercanggah dengan rukunegara ia-itu:
1. Kepercayaan kepada setan,
2. Kesetiaan kepada Yahudi dan Nasrani,
3. Keluhuran LGBT,
4. Kedaulatan puak DAP,
5. Kesopanan masa mengawan.
YANG PENTING KITA TOLAK DAN BERHENTI UNDI DAN MENYOKONG PAKATAN RAKYAT... KENAPA??? FIKIR-FIKIR LAH SENDIRI YA!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.