Saturday, September 1, 2012

AKSI LUCAH DAN KURANG AJAR AJARAN PEMIMPIN RASIS PEMBANGKANG BERKESAN

Tahniah kepada pemimpin RASIS DAPig dan barisan pemimpin Pakatan Rakyat amnya yang berjaya membentuk pengikut dan penyokong mereka dengan sifat kurang ajar, biadap dan LAHANAT! Aksi tayang punggung dan duduk di muka pemimpin negara diselang selikan aksi memijak gambar pemimpin negara sewaktu himpunan demokrasi pada malam menjelang kemerdekaan dikuti mereka hasil contoh dan perilaku pemimpin Pakatan Rakyat sendiri.

CINA BABI LAHANAT ANAK HARAM!

Ya! mereka sudah tanam kebencian mendalam terhadap pemimpin negara... apakah natijahnya nanti TRAGEDI 13 MEI mungkin berulang??? akibat ketaksuban dan sikap militan yang pembangkang terapkan. Kaum Cina dilihat makin BIADAP dan KURANG AJAR mungkin mereka rasa dah kuat sebab ekonomi dipegang mereka dan kuasa politik mereka sudah semakin kuat.

PEMIMPIN KEPADA CINA BABI LAHANAT ANAK HARAM TADI!
 
Jika berlaku 13 MEI sekali lagi Pakatan Rakyat terutama DAP dan Kaum Cina harus bertanggungjawab. Masa itu kita lihat kemana ekonomi mereka dan ego mereka yang semakin menebal itu hilang.



No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.