Tuesday, September 25, 2012

ANWAR IBRAHIM DISIHIR GANGGUAN HANTU CAT

Hantu cat merupakan bentuk SIHIR yang menakutkan ianya menyerang individu atau sekumpulan manusia tanpa disedari. Kronik atau tidak pesakit yang terkena sihir ini bergantung kepada jenis, kelikatan dan kualiti cat yang digunakan oleh hantu cat. Kalau cat susah hilang maka kroniklah pesakit kerana perlu mengeluarkan "ongkos" bagi membayar pengeras di bengkel-bengkel cat bagi mengubati "kesan" sihir ini.

Anwar Ibrahim dipercayai DISIHIR menggunakan gangguan HANTU CAT. Ostat PAS sendiri menceritakan bahawa Anwar Ibrahim perlu berhati-hati sekarang... mula-mula sihir hantun cat dikenakan pada kereta, lori trailer dan bas PKR... sekarang hantu itu akan MENGGANAS lebih lagi dengan MENGECAT jet peribadi yang digunakan Anwar Ibrahim...

Mungkin BEGINILAH RUPANYA nanti hasil kerja HANTU CAT!!!


Gambar Sihir Hantu Cat keatas BAS PKR















No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.