Thursday, September 20, 2012

PAS GAGAL TARBIAYAH MALAH JADI ALAT DAP ANTI ISLAM

PAS medabik dada kununnya mahu tarbiyyah DAP untuk memahami ISLAM dan mendekatkan ISLAM pada DAP. Sebaliknya PAS kini dilihat sebagai alat kepada DAP dan diperkudakan DAP untuk mengHALALkan tindakan mereka yang sememangnya ANTI ISLAM.


PAS menikus dan bacul apabila DAP membuat kenyataan dan keputusan walaupun pada mulanya PAS nampak nak jadi hero dalam isu ISLAM. Sekarang PAS sudah LIBERAL malah boleh tolak ansur dalam hal yang melacurkan ISLAM sebagai contoh ISU MURTAD, SYIAR ISLAM dan banyak lagi... sekarang DAP kata umat ISLM buang masa dan tenaga membela RASULULLAH yang diaibkan dalam filem barat... APA REAKSI PAS??? ya PAS akan kutuk filem ini... tapi beranikah PAS "menegur" DAP??? akhirnya PAS terjerumus dan melacurkan prinsiperjuangan ISLAM demi bersekongkol dengan KAFIR HARBI DAP semata-mata KUASA!

BACA Kenyataan Dr. Hasan Ali Pemimpin PAS yang disingkir PAS demi jaga hati KRISTIAN dan DAP kerana perjuangan isu murtad (KLIK)
















No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.