Tuesday, September 25, 2012

SEMUA KENA MEWAH KALAU TAK BADAN GATAL

Anwar Pemimpin Reformis yang membela dan memperjuangkan Nasib Rakyat dan golongan Marhaen peka dengan masalah rakyat miskin, golongan daif yang memerlukan dan memahami kesukaran hidup golongan pertengahan... itulah IMEJ BOHONG Anwar Ibrahim!

Siapa kata perjuangan Anwar Susah??? dekat mana susahnya??? Duit beliau sudah banyak terkumpul menerusi kroni semasa beliau menjadi TPM dulu.... tidak ada masalah langsung hinggakan DANA ASING turut diperolehi beliau... pelbagai bantuan beliau perolehi dari MEDIA, sokongan POLITIK antarabangsa hinggakan strategi KEMPEN pun beliau ada konsultan bantu! Belum jadi PM dah bermewah-mewah kalau jadi PM adakah ANWAR ingat kita rakyatnya... Masa jadi TPT dulu pun ramai kengkawan kecil hati bila ANWAR buang ramai kengkawan... waktu susah dulu wah punyalah baik lepas jadi menteri kemudian TPM sebelah mata tak pandang kita dahhh....

Mula-mula kita tengok Rumah Anwar... Luas, besar dan mewah malah semakin hari semakin gah!
 

http://2.bp.blogspot.com/-SDPA38GxUbU/Txk0BsPcY3I/AAAAAAAAK4A/oI48q1vMdBc/s320/Kesyukuran%2B4.jpg


Kereta pun Mewah dan Besar... Bukan apa tak boleh naik proton tulang belakang sakit exzober tak macam kereta mewah... sedap ermmmm....



http://1.bp.blogspot.com/_ejQr6AtmZjI/SiNQ1v6BWsI/AAAAAAAAExI/7xm-Q2UZ3-o/s320/IMG_0855.JPG


Bas pun kena mewah hebat... yelah Anwar takkan nak naik bas cikai je bro!

TERKINI kapal terbang komersial mana main... kena sewa jet peribadi lahhh... bukan pe naik pesawat komersial terserempak dengan umi halfilda ke... zulkifli nordin ke... malu seNEGARA Anwar Ibrahim kena maki kat situ juga....



Beliau mewah dan amat mewah hingga Pak Lebai PAS dan Lancau Rasis DAP turut terpaksa akur diam apabila Anwar buat keputusan... senjata beliau senang sahaja "TAK SOKONG TAK DAPAT BANTUAN"... Hebat Pemimpin ANUgerah TUHAN PKR ini.

Makcik dan Pakcik serta kengkawan... tak payah lah nak simpati atau kecian kat Anwar ni... kasihanilah diri ANDA sendiri yang akan MERANA dan BERPUTIH mata kalau Anwar Ibrahim berkuasa... mereka dan pemimpin mereka terus kaya... KITA RAKYAT MARHAEN masuk angin keluar asap jelahhh!

Tolak Anwar dan Paktan Rakyat Demi Masa Depan Negara!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.