Thursday, September 27, 2012

RUMAH KELING PARYA HINA NABI DALAM FACE BOOK DISERANG

Apa corak pemikiran Keling PARYA cibai ni rasanya??? Apa Keling PARYA cibai ni rasa boleh terlepas selepas hina ISLAM dan RASULULLAH??? Kalau dia negara Arab CONFIRM kepala Keling PARYA cibai ni "kena penggal". 



Kenapa Anjing Keling PARYA cibai ni benci sangat Islam???Ini semua berpunca dari Pakatan Rakyat yang acapkalali memainkan isu agama dan perkauman hingga mempengaruhi kinda extrem sebilangan rakyat. Ini terjadi kerana kelemahan kita sendiri... lihat sahaja PAS menjadi pengkhianat ISLAM menghalalkan perkara salah atas nama ISLAM dan PKR menjadi "si kitol" pengkhianat MELAYU rela mengorbankan hak melayu demi kuasa. Yang untungnya adalah DAP terutamanya terang-terangan membenci MELAYU dan ISLAM manakal... sampai bila nak MELAYU ISLAM diHINA sebegitu rupa???

Jawapannya kita umat ISLAM dan bangsa MELAYU harus BERSATU!

Kredit : Baca Artikel Cucu Tok Selampit


TERKINI : Rumah Anjing Keling PARYA cibai ni KENA SERANG!

Pertamanya PADAN MUKA PARYA LAHANAT... itu baru sikit tu... dah lah MENIPU konon akaun face book kena "hack" bukan dia yang buat... pegi JAHANAMAN lah! Dia memang celaka... kerajaan kena tegas dan ambil tindakan segera. Kesabaran kami ada hadnya!



Kalau tengok gambar yang dikirimkan kepada gua, pintu pagar rumah mamat tu terkopak dan kereta yang ada didepan rumah tu pun teruk dirosakkan.. Gua tak tahu lagi macam mana keadaan budak keling tu sekarang, tapi khabarnya Polis sampai awal ke rumah budak keling tu selepas 'amukan' pihak terbabit dilaporkan..

Baca Artikel : Pilihan Anda

Dan Polis dikatakan dah ambil budak tu untuk disiasat atas kesalahan menghina umat Islam dan juga menimbulkan ketegangan diantara agama..
Sebelum ni, budak keling tu mendakwa laman Fesbuk dia telah diHACK dan posting menghina Islam tu bukan dia yang buat.. Tapi setelah diselidik, kafir keling tu memang sejak awal lagi suka cari pasal.... orang cuba baca apa yang keling celaka tu kata dalam printscreen di bawah ni.. Memang keling ni kuat menipu beb.., dan memang patut dia diajar!!




So.., gua harap apa yang jadi ni boleh dijadikan pengajaran kepada kafir-kafir yang lain di Malaysia.. Jangan ingat umat Islam akan berdiam diri bila agamanya dihina..
Jangan ingat umat Islam lemah bila berpecah kerana fahaman politik.. Gua yakin umat Islam di negara ni akan bersatu bila sampai masanya!!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.