Tuesday, September 25, 2012

PAS KATA WAJAR TINDAKAN MEMPERLEKEH USAHA PERTAHAN RASULULLAH

KEWAJARAN apa yang mengHALALkan tindakan MEMPERLEKEH usaha mempertahankan Nabi Muhammad SAW dari FITNAH oleh KAFIR HARBI???
 
Tak guna ada jawatan besar, ada kuasa dan digelar ALIM atau pejuang ISLAM kalau prinsip asas perjuangan pun goyang dan tak dapat dipertahankan semata-mata demi MENJAGA HATI kafir harbi sebab takut hilang sokongan yang akhirnya merosakkan peluang mendapat KUASA... 
 
ISLAM jika dibandingkan dengan KUASA mana lebih penting??? Rasulullah jika dibandingkan dengan DAP mana lebih penting???
 
Tepuk dada tanya iman... iman bukan diukur dengan pakai kopiah putih, masuk dan sokong PAS atau berperwatakan alim... jangan terperdaya!

Berikut adalah kenyataan yang disiarkan di harakah daily,
Sebagai parti pemerintah, sekadar berdemonstrasi sebenarnya tidak memadai buat Umno kerana mereka sewajarnya mampu untuk berbuat lebih daripada itu.
Justeru, Penolong Setiausaha Dewan Ulamak PAS Pusat, Muhammad Ismi Mat Taib berkata, Umno perlu menunjukkan kewibawaan mereka sebagai parti yang mendakwa kononnya membela umat Islam dan Melayu di Malaysia.

Sehubungan itu, sebagai Ketua Pemuda Umno,
Khairy Jamaluddin seharusnya muhasabah diri dan menerima kenyataan Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham dengan jiwa besar.

“Sebagai sebuah parti Melayu yang paling utama, malah menjadi penaung kepada parti Kerajaan Barisan Nasional,
kenyataan Ngeh Koo Ham sebenarnya ada kewajarannya,” katanya.
Please lah PAS... jangan terus jadi bodoh!!!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.