Friday, August 5, 2011

PAKATAN RAKYAT PAS, DAP DAN PKR BOHONG : ZULKIFLI NOORDIN - POLITIK AL-KAZEEB

Salam 2 all.

Sabda Rasulullah saw, dibulan Ramadhan ini semua iblis dan syaitan ditambat oleh ALLAH. Maknanya sepatutnya segala dan sifat perangai iblis dan syaitan tidak sepatutnya ada dengan mana-mana orang yang mengaku Islam. Tetapi jika perangai itu masih dilakukan, maka hakikat sebenarnya pelaku itulah iblis dan syaitan sebenar-benarnya!!! Na'uzubillah min zalik.

Teman hanya mampu geleng kepala bila melihat pembohongan dan putar-belit terbaru yang dimainkan oleh kaum pembangkang, termasuk dari kalangan yang mengaku Islam, membabitkan isu seorang rakyat Indonesia bernama Mismah yang telah diberikan kewarganegaraan atas dakyah konon pihak SPR berpakat dengan JPN untuk menambah pengundi.

Sudah hilang kewarasan ke kaum pembangkang ini? Sudah tiada kemaluan lagikah pada ALLAH dan diri sendiri? Teman sampai bertanya, mereka ini sudah bertuhankan kerusi kah sehingga sudah tidak tahu lagi batasan kebenaran dan pembohongan, haq dan palsu, dosa dan pahala!

Konon pembohongan itu ialah seorang rakyat Indonesia bernama Mismah diluluskan taraf Penduduk Tetap (KP merah) pada jam 11.30am, dan kemudian diberikan kewarganegaraan pada jam 03.30pm hari yang sama. Dan beliau didaftarkan sebagai pengundi oleh SPR!!! Semuanya dalam tempoh 4 jam sahaja! Kalau mereka yang tidak berminat dengan kebenaran membaca, pasti mereka akan terpedaya. Maka SPR, JPN, dan Kerajaan akan dimaki hamun dan dihamput. Kaum Anwarinas siap buat kenyataan media menyebarkan pembohongan ini, siap ugut kerajaan dan rakyat Malaysia yang cintakan kebenaran lagi.

Wamakaruu wamakarallah, pembohongan mereka terbongkar dalam sekelip mata. Sama macam pembohongan twitter yang terbongkar, konon cerita semasa Mat CD gendut main kondang-kondi, Mat CD kempis tengah bertweet. Maka bermulalah mentera "looks like me, sound like me..but not my tummy"! Tak lama lepas tu terbongkar rupanya takde tweet pun dalam masa adengan kondang-kondi tu. Malah jam Omega pun tak jumpa-jumpa walaupun kabar cerita ada dalam lemari kat rumah!

Alhamdulillah Ketua Pengarah JPN Datin Jariah Mohd. Said membuat kenyataan memperjelaskan semalam bahawa pemohon bernama Mismah (KP No. 640704-71-5238) diberikan taraf Penduduk Tetap pada 17.07.1982 (29 tahun yang lepas). Pada 31.01.2011, hampir 30 tahun selepas itu, barulah permohonan Mismah untuk taraf kewarganegaraan diluluskan. Jadi tak timbul soal warga kilat saperti yang ditohmahkan oleh kaum Anwarinas.

Yang peliknya, mereka siap membawa teori kesemua pendatang yang diluluskan punya nombor siri '71' pada kad pengenalan mereka. Tembelang teori palsu ini pecah bila didedahkan pemimpin PKR sendiri punya kad pengenalan siri '71' iaitu Azmin Ali (KPT No: 640825-71-5269), Saifuddin Nasution (KPT No: 631207-71-5005) dan Zuraida Kamarudin (KPT No: 580314-71-5206). Maka jatuhlah kemaluan para Anwarinas ini. Tetapi sedikit pun mereka tidak berasa bersalah atau menyesal, malah mereka teruskan pulak dengan pembohongan lain.

Ini berlaku bila Presiden pepatung PKR Wan Azizah membuat kenyataan beliau tidak saperti Datin Sri Rosmah Mansor. Ini berkaitan dengan tohmahan konon Datin Sri Rosmah Mansor membeli cincin berlian bernilai RM24 juta. Sedangkan penjelasan telahpun diberi dengan detail membuktikan pembohongan tersebut (untuk detail sila layari laman www.apanama2020.blogspot.com). Namun Wan Azizah masih mahu terus mempergunakan pembohongan tersebut.

Sedangkan Wan Azizah sendiri sehingga kini masih belum mengemukakan jam Omega yang ditemui bersama China-Doll, walaupun Wan Azizah beriya-iya mendakwa jam Omega itu ada dalam simpanan beliau. Apalah susah sangat nak tunjuk jam Omega itu, jika benar ada pada beliau. Hakikatnya tidak ada, kerana semasa Johari Abdul menyaksikan videoklip tersebut bersama Datuk Eskay, jam Omega itu telah ditunjukkan kepada beliau. Dan Johari Abdul hanya mampu ketawa sahaja, walaupun nada ketawanya tidak macam Almarhum Tan Sri P.Ramlee.

Virus pembohongan dan putar-belit ini sudah sampai keperingkat sakaratul dikalangan pembangkang sekarang. Seluruh dunia terkejut bagaimana virus ini sudah melanda parti yang mengaku Islam, PAS. Pembohongan Mat Sabu, Timbalan Presiden yang baru dinobatkan kaum Anwarinas, bahawa beliau dirempuh oleh landrover polis pada 09.07.2011 lepas terbongkar bila dengan izin ALLAH, rupanya ada kamera cctv sedang merakam insiden beliau jatuh motor sendiri.

Tapi yang lebih teruk bila Presiden PAS yang berserban tebal sendiri memberitahu satu dunia bahawa parti yang dipimpinnya tidak lagi mahu memperjuangkan negara Islam kerana "rupanya negara Islam tidak ada dalam Quran"; walaupun beliau jugalah orang mengeluarkan amanat di Kg Banggol Pradong memaki UMNO kerana tidak mahukan perlaksaan hudud kononnya. Sehingga berlaku peristiwa cerai berai, solat dua imam, keluarga berpecah gara-gara amanat beliau; kemuncaknya terbunuhnya Ustadz Ibrahim Libya pada 19.11.1985 dalam peristiwa Memali kerana antara lain memperjuangkan negara Islam.

Itu belum lagi kita kisahkan cerita kelentong putar-belit pimpinan biaDAP saperti Karpal Singh, yang pada 22.10.1997 didalam Dewan Rakyat menuduh Anwar Ibrahim sebagai kaki homoseks & liwat, tau-tau sekarang menjadi loyer Anwar dalam kes liwat!? Yang mendesak Anwar bertaubat setelah pembohongan 16 September terbongkar, tau-tau sekarang mengangkat Anwar menjadi kalipahnya!

Oh ya, bila cakap pasal pembohongan dan putar-belit ini, siapa boleh lupa pembohongan 16 Sept. Satu dunia kena bohong dengan manusia yang ditabal bininya sendiri sebagai anugerah tuhan. Rupanya pembohongan ini sudah menjadi darah daging dan sebati dengan kaum Anwarinas ini. Dan yang paling malang, pembohongan dan putar-belit mereka ini sudah tidak ada batasan dan sempadan; sehingga dibulan Ramadhan yang mulia penuh keberkatan ini pun mereka teruskan juga aktiviti pembohongan ini.

Rakyat Malaysia perlu sedar bahawa kita sedang berdepan dengan politiking dan politikus paling kotor yang dunia pernah tengok. Tengok bagaimana mereka lakukan pembohongan demi pembohongan, putarbelitan demi putarbelitan dalam isu himpunan haram 09 Julai. Kalau ALLAH pun mereka boleh jual, kalau anak bini pun mereka boleh gadai, Raja pun mereka boleh kelentong, cuba bayangkan apa yang kaum al-kazeeb ini mampu lakukan? Sampai teman ingat Ya'juj & Ma'juj pun tak jadi turun sebab yang dah turun ni lagi teruk daripada Ya'juj & Ma'juj. Mungkin Ya'juj & Ma'juj ingat bos mereka Dajjal Mata Satu dah datang kot.

Apa pun, teman cukup yakin virus pembohongan dan putar-belit ini bukan sahaja akan berterusan, malahan akan menjadi lebih parah. Mereka tahu mereka akan kalah dalam pilihanraya akan datang. Mereka tahu sokongan rakyat makin berkurangan. Berdasarkan kayu ukur dalam beberapa pilihanraya kecil dan Pilihanraya Negeri Sarawak, mereka tahu mereka pasti hancur dalam PRU 13. Kalau dilihat dari kehadiran penyokong dalam kes liwat Anwar pun mereka tahu yang sokongan untuk mereka sekarang tinggal seciput je. Sebab itu mereka perlu lakukan gerakan pre-emptive dan psy-war yang SPR itu kotor, daftar pengundi itu kotor, pilihanraya itu kotor, dan semua institusi utama kerajaan juga kotor. Dengan cara itu, bila mereka benar-benar hancur tumbang dalam PRU 13 nanti, dengan mudah mereka akan berkompang keseluruh dunia bahawa kerajaan yang dipilih oleh rakyat dalam PRU 13 nanti adalah tidak sah kerana kononnya pilihanraya kita kotor.

Dan ini semua untuk menghalalkan mereka menjadikan Dataran Merdeka sebagai Dataran Tahrir, untuk memberi justifikasi rusuhan haram untuk menjatuhkan kerajaan secara haram, secara politik jalanraya, setelah mereka gagal melakukannya melalui politik pilihanraya.

Kepada semua rakyat Malaysia, tidak kira apa agama dan kaum, marilah kita bersatu menolak kaum pembohong ini. Mari kita sapu-bersih mereka yang mengamal politik pembohongan dan putar-belit ini. Diatas runtuhnya pembohongan mereka, kita dirikan negara merdeka, bersatulah semua rakyat Malaysia, pertahankan negara daulatkan hak kita.
Persoalan besar yang seluruh rakyat Malaysia perlu tanya ialah: sedang iblis & syaitan dikurung dibulan Ramadhan ini, siapa sebenarnya mereka-mereka ini yang terus melakukan perangai iblis & syaitan ini. Atau adakah mereka sebenarnya iblis & syaitan yang bertopengkan manusia? Tepok dada tanyalah iman masing-masing. Selamat berpuasa, semoga beroleh taqwa. Ameen!


Adios amigis, grasias senor.

Wallahua'lam & Wassalam.

Zulkifli Bin Noordin
Khamis
04 Ramadhan 1432
04 Ogos 2011

1 comment:

Ranting & Cabang PATAH said...

ha ha ha... konon nak timbulkan isu he he he... amik kau sekarang isu bohong yg kau cuba mainkan untuk menipu rakyat sudah MAKN DIRI...

Allah dah tunjukkan kebenaran... insaflah kepada yg belum dapat petunjuk dan masih nak sokong Pakatan Kencing Rakyat (PKR)

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.