Thursday, August 4, 2011

KARPAL JAMIN PADA KAFIR HARBI BAHAWA PAS TIDAK AKAN TUBUH NEGARA ISLAM

 .
Antara yang jelas ditekankan oleh Pengerusi DAP, YB Karpal Singh dalam ceramahnya pada 05 April 2011 di Kuching adalah berbunyi seperti berikut :

"PAS tidak akan mengadakan negara Islam"
Malah, YB Karpal Singh itu juga turut menegaskan bahawa :
"Ya, PAS kadang-kadang cakap macam itu, tetapi kawan kawan sebagai Pengerusi DAP, saya memberi jaminan tidak boleh ada satu negara Islam dalam Malaysia"

Ini adalah ULANGAN kepada amaran Karpal Singh bahawa sesiapa yang ingin berhajat untuk menubuhkan Negara Islam di Malaysia, maka langkah mayatnya dahulu. Oleh sebab itulah mungkin kepimpinan PAS telah menukar konsep "Negara Islam" kepada "Negara Kebajikan" selepas muktamar PAS tahun 2011 baru-baru ini.

Biadap betul Karpal Singh ini.

tengok video DISINI

Amacam Pengikut PAS ada sesiapa nak "rembat" Karpal Singh ni???
he he he ke semua "menikus" dan "membacul" mengiyakan kata-kata Karpal "Langkah Mayat Saya Sebelum Tubuh Negara Islam!" ... memang munafiklah kalau bacul macam tu...

Teruskan Perjuangan
Kepada Allah Berserah

1 comment:

Anonymous said...

Mana penyokong PAS???
Tak berani melalak??
Kenapa tak berani???
Ini soal org menjatuhkan maruah Islam...

KEPADA PENGIKUT PAS
Jgn sebut lagi politik hang pa pasal ISLAM... pukimak namanya... cakap tak serupa bikin... malu dan bodoh... bacul tak bertempat!

PAS boleh teruskan jadi penjilat dan pecacai KAFIR HARBI sampai kiamat!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.