Friday, August 5, 2011

HASSAN ALI HERO PAS DAN ISLAM : PERIKSA GEREJA -PUNCA MURTAD

Salam Perjuangan,

Rupanya masih ada hero Islam dalam PAS. Ingat habis di telan buaya-buaya "Al-Juburi"... moga Hassan Ali sedar insaf dan mendapat petunjuk gerakan dan perancangan licik disebalik Pakatan Rakyat... terutama untuk menumbangkan Melayu & Islam... Teguhkan iman & konsisten dalam perjuangan... walau Ronnie "gangster: liew mengamuk... jangan gentar... TAKUT DAP ATAU TAKUT ALLAH! Jgn jadi muslim yg lebih takut DAP dari takut Allah... Hidup Hassan Ali!

psttt! kalau Hassan Ali terbuka terima PAS Selangor bergabung dgn BN masa PRU 12 dulu tak adalah Hassan Ali di hina dan diperlekehkan puak-puak DAP dan golongan endorgan dalam PAS... apapun takdir Allah kita tak dpt meramalkannya... mungkin ada hikmah lebih besar ... sapa tahu???? dgn dijanjikan jawatan MB

Baca Artikel dari Gerakan Anti PKR


dikemaskini Exco kerajaan Selangor bagi hal ehwal Islam, Datuk Dr Hasan Ali berkata Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) melakukan pemeriksaan ke atas Gereja Methodist Damansara Utama di Petaling Jaya malam tadi kerana terdapat bukti kegiatan penyebaran agama bukan Islam terhadap penganut agama Islam.

itulah kenyataan daripada petikan kata hasan ali.
hasan ali exco agama islam selangor.
dia mantan pesuruhjaya pas selangor.

walaupun hasan ali adalah pas, namun atas isu agama aku meletakkan kepentingan ini tanpa ada rasa berbelah bahagi.

antara demokrasi dan hak islam
aku memilih untuk menyokong tindakan hasan ali.

syukur pada ALLAH SWT, dalam parti pas masih ada lagi seorang pemimpin yang sanggup menolak demokrasi demi agamanya yang tercinta.

harapan aku satu, moga hasan ali tidak flip flop lagi.

Kredit to : Gerakan Anti PKR

3 comments:

Anonymous said...

Semoga Allah swt melindungi Dr Hasan Ali serta keluarga dari sebarang ancaman serta niat jahat musuh2 Islam samada didalam mahu pun diluar parti yang diterajui beliau.Allah Maha Besar!!!!!!

Anonymous said...

Semoga Allah swt melindungi Dr Hasan Ali serta keluarga dari sebarang ancaman serta niat jahat musuh2 Islam samada didalam mahu pun diluar parti yang diterajui beliau.Allah Maha Besar!!!!!!

Anonymous said...

Saya walaupun Ahli UMNO menyokong PENUH tindakan Dr Hasan Ali mukhtahir ini... Bekas Timbalan Pengarah Biro Tatanegara ini jelas memiliki ketahanan, jati diri serta keberanian bertindak demi prinsip dan amanah Allah yg dipikul...

Moga Allah melindungi Dr Hasan dan keluarga... Berani kerana benar takut kerana salah... biar dihina manusia tapi diangkat darjat disisi Allah SWT...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.