Tuesday, May 12, 2015

TIAN CHUA BODOH DAN BANGANG BILA MASA MALAYSIA TERLIBAT PERANG DI YAMEN

 http://4.bp.blogspot.com/-M1jnMmNIoIQ/VVAnHtRzvnI/AAAAAAAAXbs/BmhEBkXCdGg/s400/Tian%2BChua%2BPuii.jpg


Hoi! cibai punya tian chua bodoh... dah lama aku tengok kau perangai macam celaka. Otak jadi bangang sebab makan babi banyak sangat ke? ATM pergi arab saudi untuk misi pemindahan pulang rakyat Malaysia lah... bila masa terlibat perang... celaka punya kepala otak pembangkang... semua nak bangkang dan main tuduh... tabur fitnah...

1 comment:

Anonymous said...

Itu la....kasi muka lagi kat puak2 ni...saman jer...
ada berani?

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.