Tuesday, May 19, 2015

SI CELAKA RAFIZI MEMBABI SAMBIL MENGANJING TABUR FITNAH LAGI PASAL JET KERAJAAN YANG BARU DITERIMA


Grafik yang digunakan oleh YB Rafizi yang menunjukkan seolah2 jet baru yang dibeli oleh kerajaan Malaysia sebagai jet peribadi buat DS Najib dan DS Rosmah sememang sengaja dipersembahkan sedemikian rupa untuk memancing kemarahan rakyaat. 

Tulisannya juga sengaja dibuat dengan bertujuan untuk provokasi kemarahan rakyaat...

Hakikat bahawa perolehan pesawat ACJ 320 itu bertujuan menggantikan Boeing Business Jet (BBJ) yang berusia 16 tahun dan kini dalam proses pelupusan telah disembunyikan. Keperluan untuk menggantikan BBJ dibuat pada tahun 2013 berikutan kos penyelenggaraannya semakin meningkat berikutan faktor usia dan risiko keselamatan juga telah disembunyikan.


Fakta bahawa jet tersebut adalah untuk kegunaan DYMM SPBYD Agong, Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri juga tertakluk kepada syarat-syarat yang ditetapkan oleh kerajaan, pesawat berkenaan juga boleh diluluskan untuk kegunaan para Sultan, Yang Dipertua Negeri, Menteri dan Timbalan Menteri, tetamu-tetamu kerajaan Persekutuan dari negara asing, pegawai kanan kerajaan serta orang kenamaan juga telah disembunyikan.... Yang dimomokkan kepada rakyaat seolah2 kegunaannya nanti hanya khusus buat DS Najib.


SUMBER : http://bumiyang.blogspot.com/2015/05/jet-baru-najib-dan-rosmah-dah-sampai.html

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.