Friday, May 29, 2015

JUTAWAN RAFIZI LEMBU BERTAMBAH KAYA RAYA MEMPERDAYA RAKYAT BUAT KUTIPAN DUIT HARAM

tak hairan rafizi lembu pkr bakal bertambah kaya raya bila BERJAYA melancarkan kutipan wang secara haram... malah ramai yang terperdaya mendermakan duit hingga khabarnya mencecar nilai jutaan ringgit... bodoh mana lah yang nak terus percaya lahanat rafizi lembu pkr ni...
National Oversight Whistleblowers atau NOW sebenarnya bukan sebuah NGO (Badan Bukan Kerajaan) tetapi adalah sebuah syarikat sendirian berhad di mana Rafizi adalah Pengarah Elsekutif.

Rujukan di Bank Negara Malaysia (BNM) mendapati NOW tidak mempunyai surat kebenaran untuk mengutip wang daripada rakyat. Malangnya, Rafizi tanpa rasa malu telah melancarkan kutipan Wang haram itu.

Ramesh Rao, Presiden Pertubuhan Minda dan Sosial Prihatin menyifatkan Rafizi sebagai penipu.

“Kutipan dibuat melalui orang ramai bermula 21 Mei lepas dan kononnya untuk menutup 1MDB yang dia sendiri sahaja yang tahu maksud dan tujuannya,” kata Rao.

“Saya sengaja memasukkan duit dalam akaun NOW seperti yang dihebahkan untuk memastikan kewujudannya.”

“Apabila saya buat semakan, barulah terbongkar rahsia NOW sebenarnya dan apa yang dikesalkan, Rafizi mengatakan NOW adalah satu badan NGO sedangkan dia tahu bahawa NOW itu adalah syarikat miliknya sendiri,” jelasnya.

Sehubungan itu, Ramesh meminta pihak polis membuat siasatan segera ke atas Rafizi sebelum lebih ramai lagi yang menjadi mangsa penipuannya.


http://mymassa.blogspot.com/2015/05/penderma-minta-rafizi-kembalikan-wang.html

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.