Thursday, May 28, 2015

RESTORAN MAMAK SUDAH JADI KIMAK SEBAB KANTOI KUAT NAIK HARGA DAN TIPU GST

mamak oh mamak kenapalah kau kuat sangat caj bukan-bukan lepas GST ni dilaksanakan ... tak daya  nak boikot sebab pot lepak kami memang sohehlah di mamak... NASIHAT kami... waktu bayar mohon RESIT dan teliti dulu item atau detail yang di caj... kalau meragukan terus argue dengan MAMAK terbabit untuk penjelasan dan re-fund... kalau degil juga buat laporan ke KPDNKK... kengkadang nak cakap melayu pun SUSAH... inikan tekan-tekan sistem... MAMAK banyak sangat PEKERJA IMPORT!!!







SHAH ALAM – Dua pemilik Restoran Hameeds Corner di sini hari ini dihadapkan ke Mahkamah Sesyen atas lima pertuduhan mengeluarkan kira-kira 2,000 keping invois cukai tidak mengandungi butiran ditetapkan di bawah Akta Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST) 2014.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.