Tuesday, May 5, 2015

KERANA BILANGAN PENGUNDI SIKIT WAN AZIZAH TAK PEDULI PUN PENGUNDI INDIA DI PRK PERMATANG PAUH

Wan Azizah tak peduli undi masyarakat India malah tidak sudi langsung berjumpa mereka. Mungkin bagi wan azizah undi masyarakat India tak seberapa buat apa nak susah-susah. Malah sejak Penang dibawah DAP apa kebajikan masyarakat India terbela??? dengarnya senasib seperti masyakat melayu dipinggir dan ditolak secara senyap senyap untuk didominasi bangsa lain.

KEPADA PENGUNDI MASYARAKAT INDIA DI PERMATANG PAUH TOLAK WAN AZIZAH DAN TOLAK PKR.

Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang, Prof Dr P.Ramasamy BERANG bila kali kedua Kak Wan gagal hadir dalam majlis yang melibatkan masyarakat India di Permatang Pauh - P.44. Menurut laporan yang saya terima Kak Wan tidak hadir di majlis kebudayaan kaum India yang diadakan di Seberang Jaya malam semalam dan hari ini juga tidak hadir.


Prof Dr P.Ramasamy bersama sama beberapa wakil rakyat berkaum India telah awal awal lagi hadir di lokasi majlis sejak jam 5.30 pm. Mereka menanti selama sejam setengah sehinggalah MP Kapar, G.Manimaran tiba untuk mewakili Kak Wan. Ketika itu Ramasamy sedang berucap.



No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.