Monday, May 18, 2015

TAKKAN BALIK UMRAH TUN BERBOHONG KATA TS PANDIKAR AMIN SPEKER DEWAN RAKYAT LETAK JAWATAN


Tun Dr Mahathir Mohammed ketika berucap di forum Bicara Negara di Ipoh, petang tadi menededahkan TS Pandikar Amin Mulia sudah mengumumkan perletakan jawatannya sebagai Speaker Dewan Rakyat. Agak mustahil Negarawan kita untuk menyampaikan berita yang tidak betul memandangkan beliau baru sahaja pulang dari mengerjakan Umrah, semalam.

Datuk Ronald Kiandee, Timbalan Speaker Dewan Rakyat ketika ditemubual wartawan The Star, baca di sini, mengesahkan ianya hanya spekulasi. Datul Ronald berkata beliau telah bertemu dengan TS Pandikar beberapa hari sebelum ini dan bahawa Speaker Dewan Rakyat berkenaan tidak menyebut apa-apa.
 
Agaknya, Speaker Dewan Rakyat sekarang menghantar surat perletakan jawatan kepada Mantan Perdana Menteri kot? Itu sebabnya Tun Dr Mahathir tahu berita ini dahulu. 
Selepas tunggu...dan tunggu pengesahan daripada TS Pandikar Amin sendiri.
 
TS Pandikar Amin Mulia sudahpun membuat Kenyataan Akhbarnya.Ehhh!!! macam mana ni... Tun terbohong ke... dibohongi ke... atau sengaja buat-buat berbohong... mahu cari milage untuk publisiti diri dan terus presure kerajaan... apa ni Tun???... macam mana nak percaya Tun lagi???

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.