Wednesday, November 14, 2012

SI BABI NGEH KOO HAM HARAM JADAH CABAR DAN HINA UMAT ISLAM PERSOAL HALAL DAN SOKONG UMAT ISLAM MURTAD ATAS NAMA KEBEBASAN BERAGAMA NURUL IZZAH



PERKARA yang sudah diduga setelah Nurul Izzah mengeluarkan kenyataan "Melayu Bebas Beragama". Kini satu lagi suara kafirun dari DAP menyokong kenyataan Nurul Izzah berkenaan isu tersebut. 


Ngeh Koo Ham, tokey OldTown White Coffee yang menyediakan hidangan tidak halal menyokong tindakan Nurul Izzah yang umat Islam punyai hak untuk beragama dan memilih agama masing-masing walaupun dilahirkan Islam. 

MAKSUDNYA Ngeh Koo Ham BABI ni menyokong dan mahu supaya UMAT ISLAM MUDTAD!

Masih ingatkah anda semua BABI LAHANAT ni memang anti ISLAM dari mula lagi... kenapa orang Islam mahu menyokong Kafir Harbi Laknatullah yang mahu menguasai negara seterusnya mencabar agama Islam???
.


Ngeh Koo Ham SI BABI yang juga pemilik White Coffe ni siap SINDIR ISLAM di dalam tweetnya saudara Armand dari NGO SAM1M bertanyakan kalau-kalau Ngeh ada sijil halal dalam perniagaan restoran racist yang dijalankannya

 


UMAT ISLAM JANGAN TERPERDAYA LAGI

Umat ISLAM WAJIB tolak dan tidak mengundi Pakatan Rakyat kerana bersyubahat, bersekongkol dan terlibat dengan DOSA BESAR iaitu menggalakkan MURTAD adalah HARAM!

Kepada Allah Berserah!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.