Tuesday, November 27, 2012

HARIMAU MALAYA TEWAS DIBAHAM SINGA SEBAB RAJAGOPAL DAN FAM BODOH ASYIK BUAT EKSPERIMEN

Rajagopal dan FAM WAJIB bertanggungjawab dan MEMOHON MAAF kepada seluruh Rakyat Malaysia jika Harimau Malaya gagal menempah slot ke suku akhir Piala Suzuki. Apa lah bodoh sangat Rajagopal dan FAM sampai saat pun masih nak buat ekperimen dan uji pemain. Sewajarnya pemain dipilih awal dan sekurang-kurangnya sebulan sebelum perlawanan pemain digandingkan untuk membentuk persefahaman mantap bagi menghadapi perlawanan. Ini sampai kesudah test player... baik lantik aku je jadi jurulatih!

Terbukti FAM dan Rajagopal SALAH, SILAP dan GAGAL menyediakan pasukan dengan cara mereka kerana dilihat pemain Harimau Malaya tiada persefahaman mantap... asyik tercicir bola... miss hantaran... salah faham semasa gerakan... dan taktikal yang tidak menjadi...

Kalau tewas dan gagal ke slot suku akhir... ULTRAS MALAYA wajar menyediakan telur tembelang untuk disajikan di atas kepala Rajagopal sewaktu parya ni bergerak meninggalkan stadium nanti...

saya "RAJA" suka hati sayalah mau buat Eksperimen... he he he... - Rajagopal


Saya boleh gamti "APEK" kalau U all mau... tiada masalah! Apek lulut sudah longgar... air banyak keluar... malam-malam kena urut itu pasal banyak buat silap masa lawan Singapore!



Saya rela "dipecat" dan ditarik gelaran Dato' seterusnya dihantar balik "ENDIA" - Rajagopal

SEBELUM INI

Alasan Rajagopal kenapa Harimau Malaya SERI dengan Bangledesh


1 comment:

adam rockers said...

is this called 1 malaysia...plz do mind ur words !!!!!!!!!!!!there is no term of paria in hinduism....mind ur bloody tounges!!!!!!!!!!!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.