Tuesday, November 20, 2012

UMNO SOKONG PALESTIN JADI PAS DOA JAHANAM UMNO UNTUK BANTU ISRAEL LAKNATULLAH

PAS mendoakan UMNO-BN iaitu kerajaan sekarang agar DIHANCURKAN dan dimusnahkan demi NAFSU dan MATLAMAT SYAITAN menawan Putrajaya dan BERKUASA. 

Malah Nik Ajiz menjustifikasikan penentangan terhadap UMNO kerana UMNO MURTAD dan tidak ISLAM... senang cerita PAS kata UMNO KAFIR!

Cuba semua fikir dan kaji... Apakah sepanjang UMNO-BN memerintah ini Syiar ISLAM tidak berkembang atau ISLAM keseluruhannya DITINDAS, DISEKAT dan DIANIAYA???? Ya! Jawapan tuan/puan sudah pun memberikan sebab untuk kita menolak PAS dan mengatakan PAS bohong, karut dan extremis!

Bukan sahaja di Malaysia malah Kerajaan UMNO-BN inilah yang menjadi pembela dan "hero" membela nasib umat ISLAM lain di seluruh dunia... Rohingya, Gaza, Bosnia dan China... Malaysia amat dihormati sebagai "sebuah negara ISLAM" yang maju dan menjadi contoh kepada negara ISLAM lain... apakah ini tidak cukup menggambarkan kerajaan sekarang UMNO-BN "membela", "mengamal" dan "memperjuangkan" ISLAM???

Sedang rakyat PALESTIN terutamanya di GAZA menerima serangan kejam Rejim ZIONIS ISRAEL LAKNATULLAH... PAS tergamak boleh berdoa memohon kehancuran saudara se-ISLAM untuk hancur dan musnah... JAHANAM...

Rakyat PALESTIN yang tahu pasti sedih dan duka kerana kerajaan Malaysia dibawah UMNO-BN yang kuat menyokong dan mendaulahkan ISLAM serta menyokong PALESTIN mahu dihancur dan dimusnahkan sekumpulan manusia fanatik dan taksub serta sesat yang mendakwa mereka LEBIH ISLAM dari orang lain!

PAS umpama bersyubahat dan bersekongkol dengan ISRAEL ZIONIS LAKNATULLAH kerana mahu menjatuhkan Kerajaan Malaysia UMNO-BN yang "kuat" dan "tegar" menyokong PALESTIN.

PAS sudah jauh SESAT, MENYIMPANG dan HILANG PRINSIP... JOM berhenti sokong dan jangan undi PAS dan Pakatan Rakyat lagi!

BERSAMA KITA DOAKAN KESELAMATAN DAN KEMENANGAN JIHAD SAUDARA KITA DI PALESTIN MENETANG SYAITAN ISRAEL ZIONIS LAKNATULLAH!

baca ARTIKEL : http://zul4kulim.blogspot.com/2012/11/doa-jahanam.html
 

1 comment:

Anonymous said...

umno kapir, murtad sebab tak bagi royalti jer... tu jer sebabnya.. negeri tak pandai urus, duit takde dan semakit susut, mengharapakan duit royalti selama lamanya....

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.