Tuesday, November 27, 2012

TEMBELANG MCA AKAN KELUAR BARISAN NASIONAL : KETUA WANITA MCA MELAKA JOIN PROGRAM PEMBANGKANG

Kaum cina memang tidak boleh dipercayai langsung siap sedialah semua MCA bakal mensabotaj Barisan Nasional pada PRU 13 nanti. Dipercayai calon MCA akan bagi laluan kemenangan kepada calon DAP agar suara pendesak cina dapat menekan kerajaan lebih kuat nanti... harap PM Najib sedar dan dapat meneliti laporan risikan pertemuan dan perbincangan NGO dan Kumpulan Pendesak Cina bersama MCA dan DAP dalam mengatur politik kaum cina pada PRU-13 nanti... Melayu WAJIB BERSATU demi survival kita ditanah air milik kita yang kini mahu dirampas orang!


Gambar di atas adalah gambar Ketua Wanita MCA Negeri Melaka, Datuk Kian Sit Har, bersama-sama dengan Khoo Poay Tiong, Wakil Rakyat Ayer Keroh, Melaka bersama-sama menyertai demonstrasi dan perarakan haram Kumpulan Cina DAPig Hijau Anti Lynas di Dataran Merdeka. CTS tidak pasti apakah status Ketua Wanita MCA Melaka ini, kerana sebelum ini beliau pernah menimbulkan kontroversi kerana menyertai Himpunan Bersih 3.0 dan diminta melepaskan jawatan oleh Ketua Menteri Melaka, DS Ali Rustam.

Ketua Menteri Melaka telah meminta Kian Sit Har meletak jawatan selepas terbabit secara langsung dengan penganjuran perhimpunan Bersih 3.0 di Dataran Pahlawan, Bandar Hilir, 28 April lalu. Sebagai Pengerusi Barisan Nasional (BN) negeri beliau berkata, tindakan Sit Har menyertai BERSIH 3.0 membuktikan bahawa Kian seolah-olah menikam parti dari belakang. 

Kini lensa kamera berjaya merakamkan beliau berada di sekitar Dataran Merdeka untuk menyertai Himpunan Cina DAPig Hijau Anti Lynas. Kalau beliau masih memegang jawatan di dalam MCA dan masih bergelar ahli, seharusnya MCA lebih berani untuk membuang dan memecat pengkianat di dalam parti ini. Tidak adanya MCA kecut telor untuk membuat tindakan disiplin yang telah menikam Barisan Nasional dari belakang sebanyak 2 kali!!!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.