Sunday, November 4, 2012

NURUL IZZAH DENGAN TERSIRAT KATA UMAT ISLAM BEBAS MURTAD JIKA PAKATAN RAKYAT MENANG PRU 13

Pemimpin, ahli dan penyokong PAS WAJIB meninggalkan Pakatan Rakyat manakala UMAT Islam dan Bangsa MELAYU WAJIB menolak dan tidak mengundi Pakatan Rakyat kerana jelas PKR menyokong kebebasan beragama dan "menghalalkan" MURTAD oleh umat ISLAM. 

Apa hukumnya bersekongkol, bersyubahat dan terlibat dengan perkara HARAM dan BERDOSA BESAR sebegini??? apakah anda masih rela dan mahu bersama mereka yang MENSABOTAJ dan MAHU MEMUSNAHKAN ISLAM???

Kepada ALLAH Berserah!

Baca kepasan terperinci diartikel http://zul4kulim.blogspot.com/2012/11/kepupusan-melayu.html 





 
KUALA LUMPUR 4 Nov. - Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Nurul Izzah Anwar menegaskan, rakyat tidak seharusnya dipaksa mengamalkan agama tertentu dan perkara itu juga perlu terpakai kepada orang Melayu.

Beliau seperti dipetik menerusi laporan portal propembangkang, Malaysiakini berkata : ''Apabila anda bertanya saya, tiada paksaan dalam beragama... mengapa sesetengah pihak rasa bersalah, perkara ini (kebebasan beragama) hanya terpakai kepada orang bukan Melayu, sepatutnya diguna pakai secara sama rata."


Nurul Izzah yang juga Ahli Parlimen Lembah Pantai berkata demikian ketika menjawab soalan peserta forum Negara Islam : Versi Mana; Siapa Bertanggungjawab? iaitu sama ada orang Melayu perlu diberikan kebebasan beragama seperti orang bukan Melayu di Subang Jaya, semalam.

 

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.