Friday, November 30, 2012

BAR COUNCIL MALAYSIA BABI LAHANAT! CAKAP TAK SERUPA BIKIN!

Konon tuduh SPR dan proses pilihanraya tak terlus, berlaku penipuan dan tidak adil tapi apa yang berlaku semasa proses pemilihan BAR COUNCIL tu terlus, jujur dan adil sangat ke??? Tu aku cakap BAR COUNCIL MALAYSIA ni memang babi lahanat sebab cakapm tak serupa bikin... Asyik dengan agenda politik dengan menyokong pembangkang tu jelah kerja dia... Pembangkang pun bukan betul sangat tengok proses pemilihan PKR siap bertumbuk, baling kerusi, pecah siling, meja dan kerusi malah ada yang luka berdarah, patah gigi dan masuk hospital... apa itu baru dinamakan terlus, jujur dan adil???

Upss! penulis lupa Pembangkang kan memang PARTI RIMBA yang tiada undang-undang... so sukahatilah nak buat apa... undang-undang pun bagi mereka dicipta untuk di langgar... tu yang suka buat rusuhan, demonstrasi dan perbuatan menyalahi undang-undang... 

Mau terus undi dan sokong Pakatan Rakyat... fikir sedalamnya jika anda sayangkan negara kita!

http://4.bp.blogspot.com/-NFhDvpEKCyg/ULcYgVRbX3I/AAAAAAAAQVU/-hYwdmK8Luk/s1600/barcouncil.jpg

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.