Friday, November 16, 2012

BN DAN UMNO TEWAS : TERBUKTI PAKATAN RAKYAT LEBIH BANYAK DUIT BERJAYA BIDA NO PLAT PRU 13

Belum pun gelanggang dibuka BN dan UMNO "tewas" lagi dengan kuasa "wang" Pakatan Rakyat. Mula-mula beli BAS MEWAH, kemudian LORI TRAILER CANGGIH dan menjelajah menggunakan JET MEWAH dan kini PKR beli pula kenderaan pacuan 4 roda berjenama Chevrolet siap dengan No pendaftaran MEWAH - PRU 13.

Khabarnya UMNO dan BN pun cuba beli no plat ini namun "tewas" dengan kuasa "wang" yang dimiliki PKR. Hebat bukan! walaupun peraturan JPJ tidak mengikat pemenang bidaan dengan nilai bidaan tertinggi namun hasil "sokongan" pegawai JPJ yang pro-pembangkang No Plat ini diserahkan kepada PKR. 

Sekarang siapa kata PKR tak ada duit? Mereka banyak duit sebenarnya...
Cuba fikir dari mana duit banyak-banyak yang mereka ada itu datang? Ya! biar bersekongkol dengan kuasa asing hingga negara tergadai asal dapat sokongan untuk berkuasa... itulah sumber duit mereka...

Cukuplah pembangkang bersandiwara dengan mengatakan perjuangan Pakatan Rakyat  untuk rakyat... perjuangan mereka adalah semata-mata demi merampas kuasa kerana hanya dengan kuasa mereka akan dapat mengaut dan mengisi kantung poket mereka, keluarga dan kroni-korni mereka untuk kaya raya... ini terbukti seperti mana yang berlaku di selangor... kebajikan rakyat haram jadah tak dipedulikan... berapa janji dalam manifesto PKR di negeri pembangkang yang ditunaikan??? akhirnya dengan memilih pakatan rakyat... rakyat sendiri yang merana!

JOM Tolak dan jangan sokong atau undi Pakatan Rakyat demi masa depan negara!



No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.