Monday, November 8, 2010

NG SUEE LIM ADUN SEKINCAN DI BELASAH KERANA CUBA HASUT OARANG KAMPUNG


ermm... nak komen lebih-lebih buat apa... ko berani buat berani tanggunglah... apapun "padan muka" kau ingat orang kampung bodoh ke???

ADUN Sekincan hina orang KAMPONG!

ADUN Sekinchan yang hampir membunuh seorang pelajar Melayu ketika memandu dalam keadaan mabuk, hari ini meracau lagi. Kalau semalam, dia mengadu mengalami gegaran otak kerana ditumbuk sebanyak tiga kali oleh 30 orang PEMUDA MELAYU, hari ini gegaran otaknya semakin dahsyat dan tidak terkawal.

Ng Suee Lim telah menunjukkan mentaliti sebenarnya. Belang sebenar dan KEBENCIAN MELAMPAU ke atas orang Melayu sekalipun dia menang kerana undi Melayu telah terserlah.

Dalam usaha untuk menghalalkan perbuatannya mengapi-apikan penduduk kampung di sebuah kunci air di Tanjong Karang, Ng Suee Lim menyalahkan ORANG MELAYU secara keseluruhannya kerana dia dipukul.

Dia mendakwa, dia telah ke kunci air itu kerana dijemput tetapi apabila dia sampai ke sana, dia telah dibelasah beramai-ramai. Pun begitu, hanya tiga biji tumbukan hinggap ke kepalanya mengakibatkan OTAKNYA BERGEGAR tetapi tidak pula BERSEPAI di atas ban bendang!!!

Penafian yang dibuat oleh Noh Omar semakin membuatkan dia panas hati.

"Ini adalah dunia tanpa sempadan, ADUN dan MP juga tidak ada sempadan. Sempadan yang ada hanyalah mentaliti kekampungan Noh Omar, menteri kampung yang bermentaliti kampung," katanya lagi. (MALAYSIAKINI)

Apakah yang dimaksudkannya sebagai MENTALITI KEKAMPUNGAN dan MENTERI KAMPUNG YANG BERMENTALITI KAMPUNG? Apakah Ng Suee Lim ingin mengesahkan tanggapan majoriti orang Cina terhadap Melayu sebagai BANGSA TERBODOH DI DUNIA semenjak Melayu DENGAN RELAHATI menjadi MINORITI dalam tempoh 24 jam apabila kerakyatan dianugerahkan kepada golongan imigran 2 tahun sebelum merdeka.


Baca sepenuhnya di Flying Kick sini

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.