Monday, November 22, 2010

LAMBAIAN PENJARA BUAT ANWAR IBRAHIM - KES LIWAT


Karipap Azizah Basah.. Keterangan Dr Razali Di Mahkamah Tadi Punca Wan Azizah Enggan Jawab Panggilan Telefon Faekah..??

Si Bangsat Anwar bukannya menerima "lambaian Ka'abah" tetapi sudah menerima "lambaian Penjara Sungai Buloh.."

Perbicaraan kes liwat Anwar keatas bekas pembancuh kopinya, Mohd Saiful Bukhari Azlan bersambung hari ini dimana saksi kedua pendakwaraya memberikan keterangan.

Saksi kedua seorang pakar bedah, Dr Razali Ismail menjelaskan kepada Peguamcara 2 Datuk Mohd Yusof Zainal Abidin bahawa tinggalan air mani dalam dubur Saiful masih boleh dikesan dalam tempoh 72 jam.

Menjawab soalan balas dari pihak pembelaan Sankaran Nair, Dr Razali memaklumkan kepada Mahkamah beliau telah memeriksa dubur Saiful pada jam 10 malam 28 Jun 2008 iaitu 56 jam selepas diliwat oleh Anwar.

Keterangan yang mengesahkan Si Bangsat Anwar tidak menggunakan kondom dan seorang yang 'suka tembak dalam' untuk memuaskan nafsu seks abnormal beliau...!

Sementara itu pada sesi pagi Mahkamah, Hakim telah memutuskan tidak memberikan nota klinikal 3 orang doktor yang memeriksa Saiful kepada pasukan pembelaan Si Bangsat Anwar. Mohamad Zabidin memutuskan demikian memandangkan pembelaan gagal memenuhi keperluan perundangan untuk mendapatkan nota berkenaan.

Perbicaraan ditangguhkan pada jam 4 petang.

Sinar dan cahaya sudah terbit dari Penjara Sungai Buloh kini semakin terang benderang melambai-lambai Si Bangsat Anwar agar segera datang..!!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.