Tuesday, October 2, 2012

BUKTI CINA RASIS TAMAK TOLAK KONSEP 1MALAYSIA

Keturunan Komunis AMAT CELAKA kerana dari sebelum negara MERDEKA sampai negera menghampiri status negara MAJU tak henti henti melakukan perbuatan sabotaj, khianat, espionaj dan sebagainya bagi menghuru-harakan negara dengan harapan bila tercetusnya huru hara mereka berpeluang MERAMPAS KUASA.

Apa masalah dengan KONSEP 1MALAYSIA??? adil dan saksama serta berpegang kepada perlembangaan Malaysia... semua kaum, agama dan lapisan masyarakat dibela buktinya dalam bajet 2013 lalu... tapi mereka tak tahu berterima kasih dan rasa beruntung CINA BABI LAHANAT RASIS ni nak lebih lagi hingga mahu RAMPAS hak kaum lain....



Apa CINA RASIS LAHANAT ni mahu adalah seperti di bawah ini... ya ubah MALAY kepada MALAYSIAN dengan mengekalkan kotak CINA dan INDIA. Maksud tersirat mereka adalah MELAYU harus tunduk kepada tuntutan RASIS dari bangsa CINA dan INDIA... pergi jahanam DAP dan cina babi lancau! PASTI aku ludah muka CINA BANGSAT ni bila saat kita ketemu... khhaaa thuuiiih!
Kepada Cina Lahanat RASIS yang tak tahu untungnya duduk di Malaysia sila sahut cabaran ini....
 SILA SERAHKAN KERAKYATAN anda dan BERAMBUS balik negara China... 
Saat itu baru kau lahanat semua tau betapa bertuahnya duduk di Malaysia ni...

Baca Artikel Idelismalaysia (klik)

Jom Tolak Undi dan Sokong Pakatan Rakyat! DAP Parti lahanat KAFIR HARBI tentang ISLAM dan mahu rampas hak Melayu.

Kredit : Cucu Tok Selampit

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.