Tuesday, October 9, 2012

TONY PUA SI ANJING SURUHAN MENGHINA TUN DR MAHATHIR MOHAMAD NYANYUK!

SI BABI Tony Pua LAHANAT ni mungkin rasa dah lama HIDUP tu sebab dia rasa dah GAGAH, KUAT dan CUKUP HEBAT menonjolkan diri sebagai BABI BANGSAT, ANJING LAHANAT dan ANAK HARAM kepada masyarakat terutama sikap RASIS anti ISLAM dan MELAYU serta perasan bagus hingga boleh MENGHINA NEGARAWAN TUN DR MAHATHIR. 

Apa PUKIMAK ni dah sumbangkan kepada negara sampai boleh hina NEGARAWAN yang kita sanjungi dan banyak berjasa kepada negara??? Apa PUKIMAK BABI CINA semua fikir boleh kaya kalau tak Tun Mahathir dan BN buat dasar yang menguntungkan dan pelihara keharmonian serta keselamatan dalam negara???

INGATAN aku... Awas BABI LAHANAT! Jalan tengok kiri kanan dan belakang baik-baik... kalau tak kasut mungkin ludah yang melekat di muka... kau fikir kau siapa ANJING???


 TONY PUA MEMANG ANJING


"Saya tidak ingin melibatkan Perdana Menteri lalu kerana dia tidak lagi relevan dalam politik kini tetapi kata-kata yang dibuat Tun Dr. Mahathir itu adalah kata-kata yang saya rasa seorang yang telah nyanyuk. Beliau (Mahathir) hanya mencemarkan nama baik dia sendiri, apa yang masih tertinggal dan mengurangkan persepsi baik antara kalangan orang ramai terhadap beliau di dalam tahun-tahun terakhir ini," kata Tony Pua Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara dari DAP seperti yang dilaporkan oleh media utama.


Baru berkuasa sikit dah naik tocang LAHANAT cina BABI ni...

JOM TOLAK dan BERHENTI sokong serta undi Pakatan Rakyat!

2 comments:

Anonymous said...

pukimak ni duduk mana? ada sapa tahu

Anonymous said...

Relaxlah, Mahatahir bukannya kenal pun siapa Tony itu.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.