Thursday, October 11, 2012

MAT SABU MENGAKU AKAN TOLAK MAKAN AYAM RELA MAKAN BABI DEMI DAP

Mana lebih menyelerakan kita yang beragama ISLAM sama ada hidangan BABI atau AYAM??? Perhatikan betul-betul nak termuntah aku tengok BABI PANGGANG di bawah ni... Tapi bagi Mat Sabu BABI HARAM di bawah lebih menyelerakan dan sanggup dimakan berbanding AYAM HALAL semata-mata menjaga hati DAP dan KUASA. ISLAM boleh dipinggirkan semata-mata demi KUASA dan MENGHALALKAN hubungan dengan KAFIR HARBI... mungkin itulah tersiratnya kisah BABI dan AYAM... PAS sudah semakin sesat dan terus menyesatkan semua yang menyokong nya....



SUMBER : THE UNSPINNER

Seorang ahli PAS memberitahu ada mengikuti Mat Sabu untuk menghadhiri satu Majlis Makan Malam yang dihadiri oleh Lim Guan Eng dan ahli-ahli DAP.

Mat Sabu diminta berucap. Dalam ucapannya, Mat Sabu berkata kepada ahli-ahli DAP, "Saya lebih rela makan babi bersama Lim Guang Eng dari makan ayam dengan Najib.


"Kami akan hidup mati bersama DAP hingga kita ambilalih Putrajaya."

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.