Wednesday, October 17, 2012

AUNIT NEGARA BUKTIKAN UNISEL RUGI : KHALID KATA KERJA BN

Otak dia mungkin diperbuat dari TAHI dan mulut dia CAP LONGKANG patut semua kata-kata Khalid Ibrahim berbau NAJIS kerana penuh dengan PEMBOHONGAN dan PUTAR BELIT semata-mata.

Dua bulan lepas selepas Datuk Noh bangkitkan isu kerugian UNISEL Khalid cuba berdolak-dalik untuk menafikan perkara itu.

Antara kata-katanya dalam usaha untuk nak menafikan dakwaan Datuk Noh,

Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata hari ini laporan audit kewangan Universiti Selangor (Unisel) yang menunjukkan kerugian selepas cukai kira-kira RM54.8 juta tidak diselaraskan sepenuhnya.

Abdul Khalid berkata pihaknya memerlukan masa untuk membentang laporan kewangan universiti itu sebab perlu melalui beberapa proses seperti dibawa ke peringkat Mesyuarat Agung Tahunan dan audit bebas untuk mendapatkan kelulusan.

Laporan audit memakan masa untuk dibentangkan kerana Kerajaan negeri sedang dalam proses mengambilalih hutang yang ditanggung Universiti Selangor bagi membebaskan beban kewangannya.


Hari ini TERBUKTI apabila Laporan Ketua Audit Negara dikeluarkan dan sudah tidak ada ruang lagi untuk Khalid menafikannya kerana segala FAKTA jelas dan TERBUKTI kebenaran perkara ini.




PIYSB-Pendidikan Industri YS Sdn Bhd = UNISEL
 
TIBA-TIBA Khalid Ibrahim buat kona baring dan menggunakan jawapan lazim pemimpin-pemimpin pak-khatan rakyat yang berlidah syaitan.

Katanya....
Masalah pentadbiran yang ditinggalkan oleh kerajaan BN dalam pengurusan syarikat negeri Pendidikan Industri YS Sdn Bhd (PIYSB) yang menguruskan Universiti Selangor (Unisel) telah diperbetul, kata menteri besar Selangor. 

Tidak pernah nak mengaku kesalahan sendiri....

Rela berbohong untuk menipu orang ramai....

Kerugian UNISEL dia letak diatas bahu BN....

Peningkatan simpanan kepada RM 1.9 bilion dia mengaku itu kerjanya. Langsung tidak disebutnya bahawa RM 1.4 bilion adalah hasil yang ditinggalkan oleh Khir Toyo pada tahun 2008. 

Untuk pengetahuan rakan-rakan pembaca sekalian. Sewaktu Khir Toyo menyerahkan kuasa kepada Khalid pada tahun 2008 , beliau meninggalkan wang simpanan sebanyak RM 1.4 bilion.

Begitu juga dengan UNISEL, semenjak mula beroperasi dari tahun 2000-2008 UNISEL tidak pernah rugi...

Kini bila rugi di zaman dia tiba-tiba kesalahan diatas bahu BN pula.....

Betul-betul amalan syaitan yang dia amalkan.....

Kalau tak bohong bukan Khalid Ibrahim namanya....

JOM BERHENTI SOKONG SERTA UNDI PAKATAN RAKYAT

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.