Thursday, July 22, 2010

KRONISME BERLELUASA DALAM PAKATAN & PKR : TERDEDAH DALAM ISU PASIR


Ha... macam mana Raja Komando ni tetiba boleh jadi raja pasir??? seingat akulah dia start main pasir bila kerajaan Selangor jatuh ketangan Pakatan dan PKR... sebelum tu biasa-biasa je... cuma perangai baran macam gangster tu jadikan dia lain dari yg lain... dan dia juga orang kuat Anwar... Azmin... Kak Wan dan PKR...

YB Pakatan dan exco takut Raja Komando ini... adalah yang nak terkencing kena sergah dia sebab campur tgn isu pasir... Raja Komando berani bukan sebab dia berani sgt... cuma kabel yang support dia besau... kalah YB & exco tu... tokeh cina pun takut kat dia sbb Raja Komando jaga "hak komisyen" pasir untuk tokeh-tokeh "Besar"...

Tu baru sorang terdedah... yang dah kaya raya ada berlambak-lambak lagi diluar sana... semuanya kroni PKR dan pakatan yang secara tiba-tiba jadi kaya bila selangor, perak, kedah tumbang ke tangan Pakatan... sekarang siapa yang "gila babi" bab mengkayakan kroni ni??? baru 2 tahun dah berani giler dan secara terbuka cukur licin hasil mahsul gelojoh mengkayakan kroni...

Minta rakan-rakan yang sokong Pakatan dulu sebab kononnya mereka nak membela dan jaga kebajikan rakyat fikir renung sedalamnya... tertunaikah janji manis mereka ni??? adakah hidup anda lebih baik atau lebih kaya??? tertunaikah impian dan hak anda selepas tumbangkan BN dan diganti pakatan sekarang ini???

SEBENARNYA.... Mereka dalam Pakatan dan PKR bukan tumbangkan BN untuk rakyat tetapi untuk kepentingan mereka dan kroni mereka... Mereka Makin berkuasa... Maka Mereka Makin Kaya... TU YANG SEBENARNYA MEREKA KEJAR... RAKYAT??? sendiri mau ingatlah... kita balaci dan alat sahaja... renungkan dan selamat berjuang...

Perompak Pasir Kroni PKR Sudah Muncul

Terkini: Khalid baca maklumat ini, jangan asyik bermadu asmara dengan bini muda sahaja. Komen dari pengunjung blog, "Raja Kamarudin @ Raja Komando Bugis Holding sedang mengorek sungai Rasau Kg. Pulau Meranti Dengkil Sepang hancur jalan kampung JKKK pening kepala mereka masuk kampung macam kampung mereka.
PKR sedang membayar hadiah untuk penyokong-penyokong Anwar yang sanggup mempertahankan dirinya daripada tuduhan liwat. Inikah yang dikatakan kerajaan yang telus dan bertanggungjawab.

Menurut laman rasmi kerajaan negeri Selangor (http://www.selangorkini.com.my/)
"SHAH ALAM, 19 Jul – Badan bertindak pengusaha dan pembeli pasir Selangor hari ini mendesak kerajaan negeri itu supaya tidak tunduk kepada desakan pembangkang supaya Kumpulan Semesta Sdn Bhd dibubarkan.

Pengerusinya, Raja Kamarudin Raja Ab Wahid berkata, tindakan tersebut akan menyebabkan lesen mereka yang dilesenkan KSSB akan terbatal.

“Maknanya kami akan tanggung kerugian besar. Adakah UMNO akan bayar kerugian ini,” katanya ketika menyerahkan satu memorandum kepada Exco Pemodenan Pertanian, Pengurusan Sumber Alam dan Pembangunan Usahawan Yaakob Sapari.

Raja Kamaruddin bersama hampir 50 orang penyokong menyerahkan memorandum tersebut kepada Yaakob di lobi bangunan SUK, Shah Alam hari ini.
Siapakah Raja Kamaruddin ini? Pengusaha pasir atau satu lagi kroni PKR yang sedang merompak khazanah negeri Selangor?
.
.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.