Wednesday, June 15, 2016

RANI OSMAN CALON PAS PRK SUNGAI BESAR KANTOI BERLAKON JANGAN UNDI PAS


Alahai Rani Osman kalau berlakon pun jangan sampai nampak bodoh benar sbb di Sungai Besar sekarang dah musim menuai padi bukanlah musim awal bagi aktiviti penyemburan racun... kata Islamik, agamawan, berjuang demi Islam dalam saf ULAMA aka PARTI PAS... BOLEH pulak berbohong juga ke... bila Islam halalkan ni berbohong, memperdaya dan menipu??? bulan ramadhan pulak tu iskh iskh iskh!!!

Kasihan kepada pengundi Sungai Besar jika mereka benar-benar percaya dengan drama swasta lakonan BUSUK Rani Osman tersebut. Di kelilingi dengan tanaman padi, ke hulu ke hilir, tak nampak ke tak ada petani-petani yang sedang menggunakan mesin seperti itu. Yang ada hanya jentera penuai padi lah oii... itulah orang LUAR mana tahu apa di Sungai Besar!!! dah lah janji jenguk kawasan kalau menang hanya seminggu sekali...

Lebih baik pilih BUDIMAN kerana sah-sah dia org tempatan anak jati sungai besar... 24-7 berada di sana senang kira dan berbincang... fikirlah sendiri!!!

Moga Pengundoi PRK Sungai Besar TIDAK TERTIPU... TERPERDAYA dan DIBOHONGI watak pelakon antagonis Rani Osman calon PAS ini!!!


MASIH KAH KAU INGAT LAKONAN TAK JADI DAN KANTOI RANI OSMAN...

Berlakon serah bantuan banjir padahal GIMIK BERLAKON dan BERBOHONG
 
 Kemudian GIMIK berlakon RASMI tanda SEBUAH JE.... alahai Rani

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.