Wednesday, June 22, 2016

PKR BERGELUMANG SKANDAL DAN RASUAH PENJILAT, MACAI DAN RAKYAT KENA TIPU BUTA

Pakatan adalah gabungan parti yang bersih mau lawan rasuah serta hapus korupsi dan kronisme yang diamalkan BN UMNO dan kerajaan cehhh!!! tersedak kawan bila dengar ceramah Pakatan di PRK Sungai Besar punyalah banyak skandal dan rasuah di Selangor yang diperintah Pakatan menerusi PKR tak sedar ke... mengata orang diri sendiri lagi teruk jijik dan busuk!!!!

Penjilat, macai dan rakyat kena tipu bohong dan perdaya selama ni... bersih sgt ke Pakatan ni sampai berdegar nak jadi hero... pulau pinang apa sudah jadi... berderet skandal yang akan didedahkan sampai ketua menteri sekali skandal rasuah diskaun banglow... selangor jangan cakaplah dari pasir, DEIG dan banyak lagi yang bakal jadi peluru PRU14 nanti... lagi teruk sampai pemimpin PKR tipu OKU dan kontraktor... malah bukan habuan duit ja... siap dengan bagi pempuan...

Sudahlah lah Pakatan tak payah jaja kau hero bab BERSIH ni... terbukti kau lebih teruk lagi... RAKYAT yang menyokong dan mengundi mereka sebab konon penjuang anti rasuah, korupsi dan kronisme wajar sedar ANDA DI TIPU...


Manikavasagam A/L Sudram iaitu Penyelaras DUN Bukit Melawati (N10) yg juga Ketua Cabang PKR Kuala Selangor telah ditangkap SPRM hari ini (15.06.2016) setelah mengambil rasuah bernilai RM30,000.00 (tunai) dari seorang Kontraktor Klas G3 sebagai imbuhan Sykt tersebut mendapat Tender (Peruntukkan Marris) bernilai hampir RM1juta.

SPRM telah mengesahkan penangkapan tersebut selepas membuat intipan selama 4 bulan berikutan terdapat banyak aduan rasmi yg diterima berkaitan penyalahgunaan kuasa beliau sebagai Penyelaras Dun, Ketua Cabang dan Pengerusi Biro Aduan PKR.

Sumber SPRM memaklumkan penyiasatan berkaitan Salahlaku Manikavasagam telah dimulakan sejak beliau menjadi Ahli Parlimen Kapar iaitu memperdayakan OKU dengan mengeluarkan semua caruman OKU tersebut di KWSP dengan jumlag lebih RM60,000 dan 8 kes lagi yang sedang dalam siasatan SPRM sehinggalah tertangkapnya Manikasagam pada hari ini.

Beliau akan direman beberapa hari bagi menjalani siasatan terhadap semua aduan rasmi yg di terima oleh pihak SPRM.

https://penyusakti.files.wordpress.com/2016/05/rasuahpompuan.jpg

Setiausaha Agung PKR, Rafizi Ramli hari ini mengakui pernah menerima aduan berhubung rasuah wang dan wanita ketika berurusan dengan kerajaan Selangor seperti yang tersebar menerusi aplikasi WhatsApp.

Jelasnya, nama Ahli Parlimen Ampang, Zuraida Kamaruddin yang dinyatakan dalam mesej itu tidak boleh disalahertikan sebagai tuduhan terhadap Ketua Wanita PKR itu atau mana-mana pimpinan parti berkenaan.

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_shm7ljpytuPnHORXW42N4E52yRWraXUFNth9g6J9i19o49b-YbA_i2fdjgWOOM7Azfu746bRFFNqNluFLAg-mns3UmMEA3eD0UJL_Tucr_6FxCq7Cq0JASq9QnOzjNME1gvFl6Tx8J9C/s1600/wp-1466460715471.jpg

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.