Tuesday, August 25, 2009

MAJALAH GEDUNG KARTUN ZUNAR - GERAKAN PERANG SARAF SEBAR FITNAH KEPADA MASYARAKAT

Salam Perjuangan
.
Petikan dari Malaysia Kini (Berita Penuh Di Sini) - Majalah Baru Zunar Usik PM
.
Kartunis politik terkenal Zulkiflee Anwar Haque akhirnya kembali bergelumang bersama dunia kreatif melalui majalah Gedung Kartun setelah meninggalkan organ PKR Suara Keadilan beberapa bulan lalu. Berslogankan "majalah jenaka alternatif", terbitan sulung dwibulanan.
.
Apa yang sedihnya majalah kartun ini dijadikan alat untuk penyebaran dakyah FITNAH pembangkang yang dibuat secara tersirat dan terselindung menggunakan medium usikan dan gurauan kartun. Saya percaya idea dan taktik serta strategi ini diilhamkan pemikir gerak saraf perang saraf dan penasihat "IMPORT" Pakatan Rakyat sebagai usaha mengekalkan sokongan dan momentum rakyat untuk terus "panas" dan terpengaruh dengan isu fitnah berkenaan.
.
Mungkin ada yang kata apa salah ini lawak sahaja... baik cuba bayangkan kalau kartun gambar nik aziz sedang pegang botol arak sebelah kartun Khalid Ibrahim sambil teriak "TAKE-BEER!" menggantikan "TAKBIR" depan 7Eleven di selangor dengan kedua-duanya ditarik telinga oleh kartun Elizabeth Wong yg berpakaian "SEKSA" - menggambarkan PKR & PAS menurut telunjuk DAP... apa perasaan peng-agung Nik Aziz sure marah... begitu juga kami!
.
Berita Kononnya ZUNAR keluar dari Suara Keadilan Akibat mangsa elit dalaman PKR dipercayai palsu kerana agen FBI memberi tahu bahawa berita pergeseran dan mangsa ini direka agar ZUNAR dapat keluar dari suara kedilan tanpa disyaki seterusnya merencanakan agenda dokrinasi pemikiran rakyat menerusi majalah kartun ini... yang mana merupakan usaha gerak saraf perang saraf menjelang PRU 13 nanti... Nak bukti tengok apa isi majalah SUNAR ni :-

1. Memaparkan gelagat Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yang tersilap mengibarkan bendera Mongolia bersempena sambutan hari kemerdekaan negara. - SAMPAI SEKARANG TIADA BUKTI!!! MANA ANWAR KATA NAK DEDAHKAN BUKTI MANA? FITNAH!



2. Edisi sulung ini menyentuh pelbagai isu semasa, antaranya kes kematian Teoh Beng Hock, kenaikan kadar tol lebuh raya, dasar PPSMI dan akta kontroversi ISA. -



3. Ia juga memuatkan "nostalgia 98", sejarah peristiwa penyingkiran Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada jawatan timbalan perdana menteri.
.
4. Kemudian insiden mata lebam sewaktu dalam tahanan polis tahun 98 dulu...
.
Walaupun KDN telah menyerbu pejabat Majalah ini (baca berita disini) namun ini masih tidak mencukupi seharusnya permit pencetakan & pengeluaran majalah ini ditarik (kalau ada). Seterusnya siasatan menyeluruh dilakukan bagi menentukan agenda dan niat sebenar pengeluaran majalah ini yang jelas menjadi alat penyebaran fitnah dan "membasuh fikiran rakyat" agar percaya akan fitnah dan terus menerus membenci kerajaan. Sekira perlu ambil tindakan menerusi akta hasutan, akta cetakan dan kalau melibatkan perancangan dan strategis luar (Agen Perisikan Asing) ISA boleh digunakan...
.
Fikirlah tidak habis-habis pelbagai strategi mengadu-domba dan fitnah diusahakan pembangkang... mana bukti negara kebajikan mereka? apa kebajikan yang telah korang dapat hasil mengundi PKR, PAS & DAP? terutama di selangor, Kedah, Pulau Pinang & Kelantan... Fikirlah atau anda mahu terus hanyut hingga agama bangsa dan engara tergadai ketangan Cina Komunis DAP!
.
Teruskan Perjuangan....




10 comments:

AnTi AljUbuRi said...

Tindak sewajarnya perlu diambil dan dikenakan ke atasnya.

Orang ini telah banyak berjasa pada PKR dan al juburi sebelum ini, dengan memburuk burukkan pemimpin negara melalui lukisan dan tulisannya. Pernah giat secara aktif dlm penganjuran demonstrasi jalanan, penjilat tegar al juburi!!! Jenis mamak padukang tak sedar diri ..

Orang sebegini sangat bahaya kerana menyebarkan fitnah secara 'halus' demi untuk menjayakan ajenda anu war al juburi.

Tidak jauh beza jarum halusnya dengan Hisyamuddin Rais blogger 'tukar tiub'; dan seorang lagi penjilat anu war al juburi yang menyamar dalam kelompok lawannya iaitu Anuar Mohd Noor webmaster umno-reform yang ditaja oleh IKD kelolaan Khalid Jaafar. Kelicikan anwar mohd noor menyebabkan dia selesa kerana tarik makan sorong pun makan ..kebolehnya dlm bidang psywar tidak boleh diperkecilkan.

Anu war al juburi memang terkenal dengan cara menyerap dan menyusupkan agentnya di mana mana sahaja seperti mana dilakukannya semasa dia dalam kerajaan, semua kementerian, jabatan atau sektor mesti ada 'orang dia' untuk tujuan tujuan tertentu, dan dia masih mengekalkan cara itu hingga ke hari ini. Macam yahudi juga, di mana mana pun mereka ada, walapun mereka tidak ramai tetapi mereka 'berkuasa' di tempat tempat yang stratejik...begitulah al juburi, dalam keadilan sendiri semua bahagian/ranting dikuasai oleh proxynya, dalam PAS ada 'orang dia', dalam DAP ada orang dia, dalam suaram ada orang dia, dalam majlis peguam ada orang dia - tak pasti pula, di kalangan hakim dan majistrate berapa orang dia !!!?

ruhul adli said...

aha...
baru keluar buku dah cuak?

lekla bro,
mana boleh sekat pengeluaran buku ni. Kata kebebasan bersuara. Biarlah dia nak kata apa pun. bukan dia menyeleweng pasal agama or menyentuh perkauman ke apa? yg nak risau pasal ape?ke takut tembelang pecah?

hahaha

Anonymous said...

pandai pulak puak2 PR nie bercakap pasal kebebasan bersuara...

sedara ruhul.. tolong pi sebut kat anwar dan ketua menteri pulau pinang... kebebasan bersuara kono.. haktuihhhh... ckp juak2 pk mmg kencang.. itu ini... mmg dasat .. tapi bilang tang buat haram.. habuk tak da...

nie sedara ruhul.. pi balik perbetulkan puak2 hang tu dulu baru nk bising kat sini..

satu lagi.. tlg habaq kat anwar.. tak payah la main pusing2 dah.. kata ada alibi.. ada bukti mcm2...masuk mahkamah.. bicara .. suruh sumpah byk pulak alasannya... yang tu baru kata takut.. potong buah peliaq.. bagi makan anjing... lagi elok..

akai ada kaa..

Ramli Saripz said...

Hello pengikut UMNO,

Pekara yang hak tetap akan diketahui ramai, pekara yang batil yang korang usung sana-sini takkan dapat mengaburi mata rakyat Malaysia.

Kalau korang bersuara dengan ada bayaran, rakyat akan bangkit memperjuangkan hak nya tanpa perlukan bayaran.

perkara yang melibatkan keadilan, pasti akan mencapai kejayaan. Salah satu tandanya, orang bukan ISLAM dan pun menyokong Orang ISLAM, dan bukan ISLAM HADHARI.

hari ini buku GEDUNG KARTUN dirampas, esok ebook GEDUNG KARTUN akan berada di online.

Hidup Pakatan Rakyat, Jahanam umno

Boleh said...

Polis = Melayu = Rasuah
Askar = Melayu = Panglima2 bodoh
Bank = Melayu = Jadi kuli
Hospital = Melayu = Balaci untuk doktor india hahahahaha…
Sekolah = Melayu = Bodoh2 belaka (nasib baik ada cikgu india dan cina)
Sistem Kehakiman = Melayu = Senang dibeli (anne VK Lingam juga control badut2 melayu kapiaq hahahahaha)

YOU GO AND EAT SHIT!!!
YOU HAVE NEVER IMPROVE YOUR BRAIN AND STILL EAT SHIT
You scumbag..........were really have no brain, the head is full of tahi
Dey subsidize melayu kapiaq mother fucker, why are you bucking like anjing kurap lol…lol…lol…lol…lol…hahahahaha…

vesewe said...

Pig head Muhyiddin:

I am rather shock to see that you stand up to defend Islam. For the last 50 years Umno has been prostituting Islam for their political gain and to stay in power. As I see it, you are just like a prostitute who is trying to teach moral values to others. Shit, shame on you.

Your appearance tells everything - moron.

killer said...

the most boring stupid blog ive ever read
dumb head malay = lazy monkey low class citizen
fuck malay racist, baboon species, eat shit,
malay cant do anything even writing simple blog, they can only blame others, racist, talk rubbish like owner of this blog, i bet you come from low class malay kampung eat shit that proud of rempit, shame on you, fuck malay taliban terrorist
shit name = shame boo

kentanjim said...

Another UMNO goon in PKR, the idiot Zulkifli.
Talk like UMNO, behave like UMNO, shit also like UMNO.
He thinks he is the king of the world.

fargoman said...

Yes, a lot of non-malays in Malaysia are leaving this country. But what the hell, they (babiputras) don't care. They are happy that we leave.

I do agree with you of those mentioned, our country is stepping backward, we are loosing in all aspects and yet overdue and retarded ministers are still available on shelf. The ministers think that they are the only ones capable and qualified to be there and not replaceable, otherwise the country could collapse.

Looking at Afghanistan, Iran, Iraq likes looking at this country future. The well connected babiputras are getting richer. This government is spoon feeding the babiputras at this nation expense. I am sick of this country too.

My advise is let them rot in their own stew.

The Barisan government has achieved 0% in reversing the trend of racism.

While South Africa has disbanded racism through the government initiative after the global news onslaught, our government leaders are propagating FACISM and RACISM in every way.

In term of racism, we are the most uncivilised country in the world. Look into our neighbouring countries of Asia, they are advancing economically on a straight forward objective, for their citizens.

Whereas we are moving in deviationist path, widely off the international economic theory for the sole objective, of propelling the well being of a supreme race.

Mahathir era is over, then we have Badawi. Is he changing the trend? Not a single sign of it.

How about the future under Najib? Sad, sad. They have more camouflage in readiness.

Hey, you pathetic cow and all the babiputras who have the same feeling/thinking like them. You don't feel shame being spoon feed by government using the taxpayers money?

I guess all the protection policy make you all even more lazy and narrow minded and stupid. The majority of you once step out of the Malaysia soil will sure starve to death.

Hoy, I think you should try some pork meat once a while to make you more intelligent a bit. Look at around the world region, anti pork meat countries are mostly rippled with starving and war or worst, non-stop crying for government policy protection.

Fact is fact when you babiputras are stupid is always stupid - although it can be help by consistent protection and nourishment policy but the end result will not go far because the quality of gene is there.

reek said...

umno youth = otak babi = muka monyet = ekor beruk = samseng bodoh = kurang ajar buruk pengganas……….bagus pergi mampus semua……….terus berkubur tidak bangkit lagi……….bullshit!!!!!!!!!!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.