Monday, June 27, 2016

DALAM SPRM ADA VAVI PENGKHIANAT BARUA PATUTLAH KES PEMBANGKANG SENYAP SUNYI

Rafizi telah mendedahkan bahawa Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) bersekongkol dengan pihak pembangkang selama ini apabila beliau secara terbuka mengeluarkan kenyataan berikut:
"Saya bersama Akmal Nasir atas kapasiti National Oversight & Whistleblowers (NOW) telah dihubungi dan berjumpa secara sulit dengan seorang pegawai SPRM berhubung tekanan yang dihadapi oleh badan tersebut pada awal tahun lalu."
Adakah menjadi kebiasaan dan mengikut 'Standard Operating Procedures (SOP)' untuk SPRM bertemu secara sulit dengan pihak pembangkang seperti ini? Apa yang telah dibincangkan dan apa dokumen yang telah berlaku tukar tangan, jika ada? Kenapa perlu bertemu secara rahsia seperti ini sednagkan mereka boleh bertemu secara terbuka di pejabat?
Jadi tidak hairanlah apabila banyak rahsia-rahsia Kerajaan terdedah kepada pihak pembangkang. Malah kes kontroversi Lim Guan Eng turut mengambil masa siasatan melebihi 4 bulan untuk dilengkapkan walaupun kes berkenaan boleh disiapkan dalam sebulan dua. Jadi salahkan Rakyat sekiranya memanggil SPRM sebagai barua seperti mana yang didakwa oleh Pegawai Tertinggi SPRM?

Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2016/06/apa-hubungan-sulit-rafiziramli-dan.html#rDIps6oyGgcLxhWb.99

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.