Monday, June 27, 2016

MELAYU ISLAM DIPERBODOHKAN SAMPAI BAGI KAFIR HARBI PAKAI KOPIAH PUTIH MASUK BERUCAP DALAM MASJID

Bodoh yang amat sekali bila terpercaya dengan berlakun pakai baju melayu kopiah putih bagi ucapan dan sumbangan dia da dekat nk masuk Islam ka? apakah sikap kafir harbi rasis laknatullah yang terpendam itu akan padam??? Sedar kah anda diperdaya atas sikap mudah percaya. Apa kapiak ni nak bela Islam melayu kalau berkuasa... tengok saja di penang utk jadikan pengajaran lah oiii... konon alim tapi buta bab nak jaga dan pertahan islam... cukup bangsat!!!


SABTU lepas, Ahli Parlimen Selayang dari PKR, William Leong Jee Ken dilaporkan berucap dari dalam bahagian Dewan Solat Masjid Al-Mutaqqin sempena majlis Tadarus Al-Quran dan sumbangan hari raya yang diadakan di masjid itu.

Tindakannya ini secara jelas telah melangar titah DYMM Sultan Selangor bertarikh 28 Ogos 2010 yang melarang orang bukan Islam dari memasuki ruang utama solat masjid dan surau di seluruh negeri itu yang boleh dirujuk disini.

Melainkan ahli parlimen yang berkenaan sudah masuk Islam, Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) perlu menjalankan siasatan segera kerana selain melanggar titah DYMM Sultan Selangor selaku Ketua Agama Islam di negeri berkenaan, tindakan ahli parlimen itu juga telah mencemarkan kesucian rumah Allah swt sekalipun dia mungkin tak berniat begitu.

Lebih-lebih lagi di bulan Ramadhan yang mulia hari ini.


http://www.mykmu.net/2016/06/berucap-dalam-masjid-mp-pkr-selayang-dah-masuk-islam-ke/

4 comments:

Anonymous said...

DULU/KINI/SELAMONYA KATO: "PAS 4 ALL" SEKARANG DAH TERBALIK KOT (BUAT Emergency break/buat U-TURN) SELEPAS DI CABOL DAPIG. Peranan PAS diambil oleh PKR lak. Eloklah tu.

Anonymous said...

kenapa agama islam jd caca merba semenjak pakatan kuat dlm negara ini?

Anonymous said...

Yg buat kerja pelik2 ni parti PKR aje, pasal KETUMnya seorang peliwat tegar, dan ustaz terkenalnya mmg suka sentuh anjing ... kira2 berperangai mcm dah kena penyakit anjing gila.

Melayu Selangor said...

Orang Melayu Pakatan kan pandai2 belaka.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.