Friday, November 13, 2015

TEWAS 6-0 PADA PALESTIN BOLA SEPAK MALAYSIA MENUJU KEHANCURAN

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgwwoj0d2wSu8HlDxzCB-RAsRu9cf6ZHkfSHGLQ1Cj3mZ1Z_GogSzOxzsRVher2qWhYhHmMTGFdnX01mG0qseUYDt2SG9p4Nj6WyDppBFPXBrYylCrTiC3s-Xd30dQJm62B8MOn01X9sM4/s400/malaysia_kalah.jpg


Harapan Malaysia untuk menutup aib kekalahan pasukan bolasepak kepada Palestine sewaktu pusingan pertama Kelayakan Piala Dunia 2018 Kumpulan A di Kuala Lumpur tidak kesampaian apabila melakar rentetan kekalan besar tewas 0-6 ditangan Palestine di Amman Jordan.

Jelas matlamat Ong Kim Swee untuk memastikan Harimau Malaya bangkit kali ini dinafikan oleh gol hatrik Ahmad Abu Nahyeh, diikuti jaringan Jonathan Zorrilla, Tamer Seyam dan Matias Hadwa, mengulangi kekalahan 0-6 yang dialami pasukan negara dalam perlawanan pertama di Bukit Jalil, Jun lalu.

Kekalahan ini meletakkan Malaysia kekal di tangga kedua tercorot dengan empat mata.Harimau Malaya jelas bukan tandingan Palestine sekalipun beraksi di stadium berkecuali

Kekalahan menyaksikan peluang Malaysia yang ketika ini dibimbing jurulatih sementara, Datuk Ong Kim Swee untuk layak ke pusingan akhir Piala Asia 2019 seakan tertutup.


p/s pada "willy" saba banyak-banyak ya... keciwa itu lumrah dunia hehehe... itulah pergi jordan tak ajak kawan-kawan sampai blog tak leh nk update hehehe...  bila agaknya bola sepak Malaysia nak hebat dan dapat dibanggakan???

4 comments:

Anonymous said...

Ini Sama je mcm PM-Jibby.... bila fan & rakyat dah tau both leader si Jibbon & FAM nie corrupted, memang x kan ade blessing la, buat apa2 pun akan jadi fail punyer...jln penyelesaian adalah BERUNDUR

Anonymous said...

DIA NI PENGABIH DUIT- LIM TEONG KIM KATA BETUL
DIA NI SUKA JALAN

Anonymous said...

Palestine sebuah negara yg serba kekurangan mempunyai pemain2 yg hebat..perlawanan semalam ibarat pasukan professional dan amature...itulah kenyataan.tahap skill pemain palestin sama macam pemain2 eropah.

luv harimau malaya said...

Ni BODOH TAHAP LAHANAT mana pulak nak kait-kait politik dengan bola... lu baik jaga telur 2 biji lu dulu lah sebelum nak spin fitnah bagai... lu suka-suka gelar orang lu BERUK MACAI PENJILAT JUBO ANWAR KE??? ce ngaku kan senang... bg tau satu dunia... celaka betul lah lu semua benda nk politik...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.