Thursday, November 19, 2015

CELAKA KAU NURUL IZZAH SANGGUP BERSAMA JACEL KIRAM KAU HINA PENGORBANAN POLIS DAN TENTERA KITA DI LAHAD DATU

APA RAKYAT MALAYSIA LUPA Wira negara ditawan kemudian di penggal kepala dirodok perutnya menggunakan parang Sulu atau barong sebelum dadanya dibelah dan dikeluarkan segala organ dalaman.

Malah tubuh wira negara juga ditetak sehingga bercerai beberapa anggota badan sebelum dicampak ke laut manakala ada antara mereka maut kerana kedua biji mata mereka dicungkil menggunakan senjata tajam. Ada anggota pasukan keselamatan walaupun terselamat menjadi cacat apabila kedua-dua belah tangannya kudung akibat ditetak dan kepalanya dikelar menggunakan kerambit.

Kesemua wira negara itu diperlakukan sedemikian selepas diserang hendap pada 2 Mac lalu di Kampung Sri Jaya, Simunul, Semporna OLEH PENCEROBOH LAHAD DATU diketuai oleh 'Raja Muda' Agbimuddin Kiram, adik kepada 'mantan Sultan' Jamalul Kiram III dan 'Sultan' Ismail Kiram II?

Malah 'Puteri' Jacel Kiram, anak sulung Sultan Jamalul Kiram III. Jacel Kiram bertindak sebagai jurucakap utama bagi menghalalkan tindakan mereka menawan Lahad Datu dan membunuh perwira-perwira Negara yang gugur mempertahankan tanahair.

NURUL IZZAH HINA PENGORBANAN ANGGOTA KESELAMATAN DAN KELUARGA MEREKA DENGAN BEKERJASAMA DENGAN JACEL KIRAM

KINI janda gersang lahanat NURUL IZZAH anak haramjadah ANUwar Peliwat SANGGUP bersekongkol berjumpa Jacel Pukimak Kiram... Siap bergamba bagai konon untuk berkempen imemperjuangkan pembebasan tahanan liwat Anwar Ibrahim.
Kebetulan? Mungkin ya dan mungkin tidak. Masih ingatkah kita lagi bila mana Anwar Ibrahim menyanyi di pentas, "tanya sama pokok apa sebab Najib goyang" ketika hampir tragedi pencerobohan Lahad Datu? Adakah Anwar Ibrahim berkonspirasi di dalam tragedi berkenaan?
 
 
APAKAH SEBENARNYA MEREKA TELAH LAMA BEKERJASAMA??? 

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.