Thursday, November 19, 2015

NURUL IZZAH BEKERJASAMA DENGAN JACEL KIRAM DI DALANGI AGEN ASING



Kementerian Dalam Negeri (KDN) jangan pandang sebelah mata. Ini bukan gambar-gambar biasa. Ini gambar pertemuan anak sulung Ketua Umum (Ketum) PKR, Nurul Izzah Anwar Ibrahim bersama anak sulung mendiang Jamalul Ikram, Jacel Kiram. Jacel Kiram sekarang sedang dalam proses untuk bertanding sebagai Senator di Filipina dan antara janji pilihanraya beliau adalah beliau akan menuntut Sabah dari Malaysia. 
Jacel Kiram juga adalah jurucakap utama sewaktu tentera Sulu menceroboh Lahad Datu. Kita doakan Malaysia tidak ditimpa sebarang musibah sama ada yang telah dirancang atau sedang dirancang hasil pertemuan ini. Al Fatihah untuk wira-wira Negara yang gugur di Lahad Datu.

2 comments:

Anonymous said...

aku menyampah dan geram tengok segala gambar ini , aku juga geli meluat bila dengar nama si menteri serta KDN , kenapa ? pasal benda ni dah jelas ..terang lagi bersuluh, bukti apa lagi KDN mahu, apa lagi zahid mahu ? tetapi kenapa sehingga kini tiada sehabuk pun tindakan diambil keatas pembelot dan pengkhianat ini?

geli bila menteri asyik bagi amaran demi amaran , berapa juta punya amaran lagi ? atau tunggu sehingga beralku perang saudara , tunggu sehingga sabah berkata kami mahu keluar dari persekutuan kerana hilang kepercayaan pada pusat?
KDN dengan menteri2nya sekali , lembik pondan bacul !!

Idealis Malaysia said...

kami setuju dengan ananimus diatas... sampai bila nak berlembut... mereka jaja merata usaha memburukkan malaysia malah bekerjasama dgn musuh negara... akta, undang dan peraturan sudah ada... gunalah... kenapa asyik amaran demi amaran... sapu semua kasi masuk lokap... bagi rehat sepanjang PRN Sarawak...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.