Friday, July 4, 2014

CINA NI MARAH DAN HINA ISLAM KATA NEGARA AGAMA MALAYSIA ISLAM SEKARANG APA UNDANG-UNDANG BOLEH BUAT???

Kebencian cina kapiak terhadap Islam dan melayu semakin hari semakin memuncak kerana mereka sudah menghayati semangat KESAMARATAAN & MALAYSIA FOR MALAYSIAN yang di dendangkan oleh DAP dan CINA KAPIAK Rasis yang berterusan  berkempen tanpa ada apa-apa tindakan undang-undang langsung oleh kerajaan menyebabkan mereka naik lemak dan minyak dang menganggap perbuatan menghina, mencabar dan mencaci hal-hal berkaitan ISLAM dan MELAYU itu BIASA dan tidak akan membawa mudarat...

Tidak pasti sama ada pihak bertanggungjawab TAK ADA TELUR atau MALAS NAK KERJA sebab nak makan gaji buta atau juga mungkin anggap Hinaan dan Cacian serta perbuatan mencabar ISLAM dan Melayu itu biasa juga sebab hati dah gelap selalu termakan BABI cap halal di pasaran.

Sedih dan pilu... 
siapa tuan dan siapa pendatang???
siapa patut hormat dan ikut cara hidup siapa???
siapa rasis dan haknya patut dihormati???
kenapa Undang-Undang  Malaysia tak SOLID macam Brunei dan Singapore???
kenapa senang-senang boleh maki cari dan hina Islam dan Melayu kemudian bebas tanpa apa-apa tindakan???
Apa nak jadi dengan negara sekarang!!!


1 comment:

Anonymous said...

Tanya sama itu AhjibGor lor......!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.