Friday, July 18, 2014

PESAWAT MH17 TERHEMPAS DI TEMBAK PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT JADI BABI TONYOK

Pertamanya TAKZIAH dan AL-Fatihah kepada keluarga, sahabat handai, rakan taulan dan kenalan penumpang dan anak kapal MH17. Kami idealismalaysia mendoakan agar semuanya dapat tabah, bersabar dan redha atas kejadian ini. Kepada semua kita perlu bersatu teguh dan bersama sama menyokong kerajaan pimpinan DS Najib untuk menyiasat dan mengambil tindakan perlu dalam perkara ini.

Bukannya kita menambahkan lagi masalah dengan menyebarkan benda-benda haramjadah yang menyusahkan orang ramai, kerajaan dan mereka yang terkesan dalam kejadian ini... babi tonyok sungguh!



BABI TONYOK 1 : ahli DAP (Yuki Tan) 

JELAS BERNIAT JAHAT memanipulasikan kejadian ini ke arah politik. Seterusnya menangguk di air yang keruh untuk mendapatkan keuntungan politik kepada partinya. Beliau mahu menunjukkan Malaysia ini sebagai negara yang sudah tidak selamat (pada hal kejadian ini berlaku disempadan Ukraine-Rusia. Tiada langsung rasa simpati kepada keluarga mangsa atau semangat cintakan negara. Inikah contoh pemimpin yang mahu diketengahkan oleh DAP? jika ada sesuatu perkara yang berlaku, perkara pertama diambil peduli adalah keuntungan politik. Andainya DAP menjadi pemerintah bayangkan kecelakaan  dan porak peranda pada yang bakal timbul

BABI TONYOK 2 : ANUwar BERAHIm


DS Anwar Ibrahim lagi lah bangang, bodoh dan lahanat tahap gaban apabila yang secara sembrono menyalahkan DS Najib atas kejadian MH17 ni... apa punya bodoh bapok tua ni.... sudah terang-terang mahu menghangatkan isu ini untuk kepentingan politik.
BABI TONYOK 3 - Penyokon Pakatan Rakyat HARAM JADAH


manipulasi berita oleh penyokong PR
Memanipulasikan berita ini turut dilakukan oleh penyokong-penyokong PR. tanpa rasa bersalah kerana menyinggung perasaan keluarga si mati mereka terus menerus memainkan dan memanipulasi berita ini sehingga ia memberikan keuntungan politik kepada PR. 
Sungguh pelik pemimpin dan penyokong PR ini. Selagi boleh semua perkara mahu dipolitikkan. tidak kira perkara itu memberi kesan buruk pada negara dan orang berkenaan atau tidak. Pada mereka politik adalah perkara utama. Jika beginilah cara mereka, hancurlah negara jika diperintah oleh PR... bangang bodoh dan cibai tahap gaban betul... Semua dalam dunia niy ang buruk-buruk, bencana dan musibah suka hati mak bapak korang salahkan umno... apa kote ANUwar masuk dalam lubang kunyit budak bancuh kopi PKR, bantai china doll dan skandal sex sana sini malah dengan bini orang pun salah UMNO juga... cilanat!


BABI TONYOK 4 :  Surat Khabat HARAMKAH - harakah PAS

Nak jadi hero konon dialah paling up dated pasal kejadian ini sampai siar gambar palsu...

Wartawan dan editor Harakah yang juga EXCO Lajnah Penerangan PAS Pusat, Tarmizi Mohd Jam, yang turut menyiarkan gambar palsu yang telah diedit oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab. Masing-masing mahu jadi pemecah berita (breaking news). Mereka tidak tahu sepatutnya kepala mereka yang dipecahkan kerana mengedarkan berita dan gambar palsu yang tidak dipastikan kesahihannya. Tak perlu terkejut kan. Ini sahaja taraf berita dari editor dan wartawan Harakah

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.