Thursday, July 3, 2014

TAHAP BANGSAT CINA PUKIMAK LIM PEY JIE MENGHINA POLIS@PDRM

Lihatlah bagaimana kurang ajarnya Cina DAP bernama Lim Pey Jie ini apabila menandatangani surat saman yang dikeluarkan oleh anggota Polis Trafik PDRM dengan perkataan 'Pukimak'.

Inilah contoh bagaimana penjawat awam dilayan dengan buruk oleh pengikut-pengikut cauvinist ini. Kesalahan yang dilakukan bukan kecil iaitu melanggar lampu merah yang boleh mengakibatkan kemalangan dan kehilangan nyawa. 

Namun, tindakbalas dengan menandatangani surat saman dengan maki hamun, amat tidak beradap sama sekali. Bayangkan apa akan berlaku sekiranya DAP dan sekutu mereka memegang tampuk pemerintahan Negara. Undang-undang berada di dalam tangan mereka. Diharap pihak PDRM akan bertindak tegas terhadap pelaku kesalahan jalanraya dan orang yang kurang ajar sebegini.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.