Wednesday, April 24, 2013

PRU13 HADI AWANG PAS KATA ZINA PERKARA KECIL WAHHHHH!!!!! HIDUP STOPA!!!!!

alt

KUALA LUMPUR 24 April - Kenyataan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang mendakwa perbuatan zina merupakan perkara kecil dibidas oleh penyokong akar umbi parti tersebut.
Bekas Ketua Pemuda PAS Pulau Pinang Mohamed Hafiz Mohamed Nordin berkata, perbuatan zina adalah satu dosa besar dan ianya tidak harus dipandang ringan oleh mana-mana umat Islam.

"Kami menyangkal sepenuhnya dan mengecam kenyataan Presiden yang mengatakan zina merupakan perkara kecil."

"Sejak bila zina ini menjadi (perkara) kecil. Sejak kawan dengan Anwar Ibrahim dan DAP ke? Ataupun ada wahyu baru yang mengatakan zina ini perkara kecil?," katanya dalam satu sidang media di Bukit Mertajam, semalam.

Jelas beliau, kenyataan oleh Hadi tidak boleh diterima ekoran PAS merupakan sebuah parti yang memperjuangkan Islam dan perbuatan zina ditegah oleh Islam.

"Kami yang turut terpalit dibawahnya (PAS) sebagai ahli menganggapnya sebagai perkara yang besar."

"Kalau ini fitnah, ianya fitnah yang besar. Sebab zina dosa besar." katanya lagi.


alt

Beliau yang mengulas mengenai dakwaan beberapa pihak mengenai penglibatan pemimpin PAS yang dikaitkan dengan skandal video seks baru-baru ini mendesak agar pemimpin tersebut digantung keahliannya dari PAS.
Tambahnya penggantungan tersebut adalah wajar dan ianya harus dilakukan sehingga siasatan penuh selesai dijalankan dan boleh berkhidmat kembali dengan parti sekiranya didapati tidak bersalah.

Katanya lagi, sekiranya bersalah individu tersebut harus dipecat dengan serta merta. 


http://klpos.com/politik/55121-zina-perkara-kecil-akar-umbi-pas-bidas-kenyataan-hadi-awang

2 comments:

Anonymous said...

Yey.. Berita baik tawan2 cemua... sapa2 yang suka buat zina, tuan tanah SYORGA pas kata zina 2 perkara kecik.. jadi jangan segan dan kesilu-siluan untuk berzina.. tidak menggugat anda dari ditendang masuk syurga kerana zina ahli pas itu lebih mulia dari kebaikan UMNO seumur hidup.. yakini PAS syorga menanti.. =) inikalilah yerr..

Anonymous said...

sokong pas masuk syurga (xde akal) buat 5waktu solat wajib ikot ajaran islam sbenar baru jamin masuk ke syurga (ada akal) nk sibok ke politik sgt islam no2 politik no1 mmg xbleh pakai sesat2..!!!!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.