Tuesday, April 23, 2013

BARISAN NASIONAL BAKAL LINGKUP CERAMAH PKR 30 RIBU HADIR DAN CERAMAH DAP 50 RIBU HADIR

 
TIADA SAMBUTAN... Hanya beberapa penyokong pakatan pembangkang hadir mendengar ceramah politik anjuran Parti Keadilan Rakyat di Sungai Chenaam, Nibong Tebal, Pulau Pinang, malam tadi. - UTUSAN/SAZALI CHE DIN
 
NIBONG TEBAL 23 April - Mungkin bosan dengan sikap pemimpin pakatan pembangkang yang gemar menabur janji dan memburukkan orang lain berbanding bercerita tentang kebaikan yang boleh ditawarkan, menyebabkan ceramah anjuran parti itu tidak mendapat sambutan rakyat.

Buktinya, dalam ceramah Parti Keadilan Rakyat (PKR) di Sungai Chenaam di sini malam tadi hanya dihadiri kira-kira 30 orang.

Walaupun dengan kehadiran Pengerusi PKR negeri, Datuk Mansor Othman, ia masih belum cukup untuk menarik kehadiran orang ramai.

Sementara itu di Kampung Sri Penchala, Taman Tun Dr. Ismail (TTDI), Selangor pula, DAP menghadapi masalah sama apabila ceramah calon Parlimen Segambut, Lim Lip Eng hanya dihadiri kira-kira 50 orang penyokong tegar parti itu.

Lip Eng seolah-olah sudah kering modal untuk berceramah apabila sepanjang 45 minit ceramah tersebut dia hanya menghentam Barisan Nasional dan tidak ada satu perkara pun menyentuh tentang perjuangan parti untuk mensejahterakan rakyat. - UTUSAN ONLINE

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.