Wednesday, April 24, 2013

PRU 13 GANG SPANDER PUTIH MENGGANAS 4 MODEL SEKSI DIKENAL PASTI TERLIBAT



Imej orang BN bersebelahan orang PAS mengangkat mayat wartwan RTM yang terbunuh di Gua Musang akibat keganasan penyokong PAS. Perkara ini tidak dapat dikaburi dengan penafian dari mereka melainkan dari pihak bebas dan berkuasa.

Sana sini berlaku orang PAS berlaku ganas. Yang jadi pertanyaan ramai, adakah mereka tertekan kerana imej parti sepandar puteh yang tak dapat dibuang?

Cili padi SINI melaporkan Husam menghantar gangster bertopeng menyerang bilik gerakan BN di Putrajaya. 


"... ada seorang wartawan di bilik gerakan telah didatangi oleh sebuah kereta Alphard yang berwarna hitam berhenti berhadapan bilik gerakan dan membuka tingkap. Kelihatan seorang yang bertopeng memerhati lama di bilik gerakan itu. Bila dia tengok takda laki di bilik gerakan, terus dia bela.
Kebetulan ada makcik dan seorang wartawan di sana. Makcik tu bagitahu yang sekarang ni selalu berlaku kekecohan dimana anjing-anjing Pas menyerang petugas di bilik gerakan. "

Di Dungun pula berlaku peristiwa penyokong BN di serbu ramai-ramai hanya kerana hal bendera. Islam sesat mana yang mereka anuti?

Kejadian ini berlaku semalam pada pukul 11.30 malam dimana sekumpulan anggota penguatkuasa kempen pilihanraya yang terdiri darp pegawai PDRM, YDP dan S/U Majlis Perbandaran, wakil Parti BN dan PAS, dan ahli Majlis Daerah Dungun seramai lebih kurang 20 orang sedang  menurunkan bendera PAS dilampu isyarat PAK SABAH di tengah bandar Dungun.


Tiba-tiba telah datang sekumpulan penyokong Parti PAS seramai lebih kurang 20 hingga 30 orang mula naik marah dan menurunkan bendera BN dikawasan sekitar. Kumpulan tersebut menjadi lebih ramai dan telah meningkat menjadi lebih kurang 300 penyokong.

Seorang penyokong BN bernama Abdul Rasif telah pergi kearah kumpulan ini dan membuat pertanyaan mengapakah menurunkan bendera BN. Dia terus dipukul secara beramai ramai sehingga mangsa pengsan dan tidak disedarkan diri ditempat kejadian.



Setelah itu mangsa telah dihantar kehospital oleh anggota polis untuk rawatan dan disyaki mengalami pendarahan dalam kepala.


Oleh kerana berlaku di tempat seperti Kelantan, Pahang dan Putrajaya yang mana mereka dijangka kalah teruk, mungkinkah ini adalah PAS dalam terdesak?

Hai ... dah dapat Mat Taib sebagai ahli pun masih terdesak ke? Oh ... terima kasih ambil orang macam Mat Taib. Lega beban kami tak perlu pertahan lagi orang seperti ini. Alhamdulillah.

Elok lah ke PAS dan layanlah biawak hidup tu.


Sementara di Nibung Tebal pula, AgendaNews melaporkan polis memberitahu ada bahan letupan dijumpai di Bilik Gerakan BN, Nibong Tebal malam.

Bahan letupan itu jenis IED, ada timer, wayar dan dipercayai dibuat oleh profesional.

Rasa mereka dah kerisauan Anwar akan kalah di Permatang Pauh.



Hmmm .... atau Anwar sengaja mahu kalah untuk mulakan Malaysia Spring. Spring dari spendar...

3 comments:

Anonymous said...

Bukannya Malaysia spring..tapi "SPENDAR SPRING"

Anonymous said...

mulai hari ni jaga jaga geng spender kalau ta pakai spender lagi menganas

Anonymous said...

kpala hotak dorg ko nk brperang pun same melayu islam pulak tu pikir la sendiri baik ke x yg rosak jahanam bangsa ko sendiri aku benci politik haram jadah mcm ni..mudah mudahan aman lagi malaysia selepas pru13

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.